11. 7. 2015

Deep repair

 Schwarzkopf mi toho zasa nadelil :)
Neviem ako vy, ale ja milujem vôňu Gliss Kur. Je taká typická, avšak pri každej rade trošku iná, svojská.
Najnovším prírastkom v rodinke Gliss Kur je SERUM DEEP-REPAIR, na extrémne namáhané vlasy. Super sa mi to teraz hodí: leto, 3% peroxid absolvovaný už dvakrát pre sunkissed efekt a každodenné umývanie a fénovanie a tak trochu aj žehlenie vlasov.
V rade už klasicky nájdete šampón, sprejový nezmývateľný kondicionér a sérum.
Všetky prípravky majú zabezpečiť hĺbkovú regeneráciu, poddajnosť a pružnosť vlasov.




Po vypoužívaní šampónu môžem povedať, že mi k nemu nebolo treba kondicionér, čo je fajn, pretože sa mi ťažko hľadá nejaký vyhovujúci. Sérum tiež veľmi rada používam, pretože sú po ňom vlasy aj lepšie rozčesateľné, nemastia sa a lepšie sa udržiavajú, najmä čo sa fénovania týka. Nie sú rozlietané a končeky pôsobia zdravším dojmom.

Kondicionér v spreji venujem jednej z vás, ktorá mi napíše pod tento článok komentár :) Výhercu vyberiem 20.7.

4 komentáre:

  1. hlásim sa na ten kondicionér... :) tieto v spreji mám veľmi rada...

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tahle řáda vypadá dobře :) Kondicioner bych ráda vyzkoušela :)
    vondryskoval@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja si prosim :) akurat v era som vyhodila fialovy gliss kur,takze by viac ako potesil

    OdpovedaťOdstrániť
  4. súťaž ukončená, víťazkou sa stala peťka reichlová :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers