27. 6. 2015

Totálny výpredaj!

 Posielam po zaplatení vopred na účet. Niežeby som celkom neverila ľuďom, ale už neverím pošte (na peniaze z dobierky čakám dobré 2 mesiace a tuším mi aj vyprší čas na ich vyzdvihnutie, keď to vôbec príde).
 Ceruzky na oči, zhora nadol: Astor fialová, Rimmel šampáň/marhuľová, Avon tyrkysová, Avon smokey-fialová, ELF trblietavá čierna - hrubé ceruzky po 1,5€, klasické ceruzky po 0,5€.
Vľavo ružový krémový tieň s penovým aplikátorom (kvalitný, neusádza sa v záhyboch) Oriflame [2€], vedľa matný nude-ružový "lesk" Essence [1€], More by Demi Moore Oriflame sýty fuchsiový klikací rúž [2€], Pupa fialový očný tieň [2€]. 
 Bourjois Healthy balance púder odtieň light beige, je mi tmavší, než som čakala [3€], She quattro očných tieňov v pekných telových farbách [2€], Elf minerálny makeup, tiež je na mňa tmavý, je to odtieň medium beige [2€], TheBalm Autobalm paletka s lícenkou, rozjasňovačom, tienikom a púdrom na obočie- resp. môžete všetko používať ako očné tiene (namiesto odličovacieho balzamu mi poslali v objednávke toto... nechcem TO...) [10€]. 
Rozjasňujúce guľôčky na tvár Oriflame [3€], každá voňavôčka tiež za 3€. 
Voňavky po 3€ každá, Avéne mini termálna voda za 1€.

Poštovné a balné 2,50€.

4 komentáre:

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers