24. 4. 2015

BLOGSALE



Rada by som sa zbavila nejakých vecičiek, tak prosím :) Vyberte si. Poštovné a balné k tomu 1,50€.
Veci sú minimálne používané, resp. voňavôčky podľa stavu sami uvidíte.

 Transparentný rozjasňujúci púder, kdesi tu bola aj recenzia. 5€
 Lovely garden. Má chybičku krásy- chýba jej "trubka", ale dá sa striekať "dolu hlavou" v pohode :)
4€
 Bourjois 2€
 Pupa rozjasňovač zlatý 5€
  Skin Perfection, vskutku perfektný krém- kúpila som do zásoby, ale chcem sa konečne dopracovať k Mary Kay krémom :) 5€
 VIP night 4€
 ELF minerálny makeup, nesadol odtieň, medium beige 2€
 Mont Blanc 4€
 CC krém, veľmi príjemný a prirodzený výsledok, Light- Medium , ale znova- mám Mary Kay 3€
She tieniky, týchto neutrálnych odtieňov mám hŕbu, ale sú skvelé :) 2€

11 komentárov:

  1. Ahoj, ja by som zobrala Bourjois tiene, aka je to farba?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je to odtieň 10, telovo zlatá farba :)

      Odstrániť
  2. vzala by som pupa rozjasnovac a bourjois tiene..ak este je

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. bourjois tiene sú predané, ale pupa ešte je :)

      Odstrániť
  3. ahoj, Loreal a Pupa este mas? :-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ano. Obe este su. Napis mi mail :)

      Odstrániť
    2. Ano. Obe este su. Napis mi mail :)

      Odstrániť
  4. bourjois, pupa, loreal a CC krém predané!

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers