9. 3. 2015

Ružová smršť

Ahojte!
Isto ste už na viacerých blogoch zaregistrovali tieto dve novinky od DM drogerie. Prvou je pleťová voda & púder 2 v 1 od Balea, druhou je kefka na čistenie pleti. Poďme pekne poporiadku.


Pleťová voda s púdrom je prvý takýto produkt svojho druhu (aspoň o inom neviem) a nie je to zlá vec. Púder má schopnosť absorbovať maz a pekne zmatniť pleť. Len netreba zabudnúť pred každým použitím fľaštičkou pretrepať, lebo púder nie je rozpustený, ale logicky sa usádza na dno. Voda má príjemnú, osviežujúcu malinovú vôňu ale keby len to, ona výťažky z malín aj obsahuje. Nedráždi, neštípe, čo viac si želať?
Kefka Ebelin. Tu je to horšie. Najprv som sa tešila, lebo kefky na baterky sú ešte stále veľkým hitom ale väčšina z nich nestojí málo (aj keď už sa toho chytajú všelijaké firmy a snažia sa ponúknuť čo najnižšiu cenu). Isteže kefka, pri ktorej musíte vynaložiť svoju energiu, sa nedá porovnať s tou na baterky, čo má 1000krát viac otáčok :) Ale kto má obmedzený rozpočet, môže ho takáto drobnosť potešiť. Mňa však nepotešila, lebo je na mňa príliš drsná. Mám teraz obdobie skúšania brutálneho krému, ktorý robí neplechu, ale snáď prinesie výsledky, takže na moju momentálne citlivú pokožku nie je táto kefka vhodná. Odporúčala by som ju po a) skôr tým, čo majú "hrubú" a mastnú pokožku, alebo po b) ju používať ako peeling 1-2x týždenne, alebo c) použiť ju na čokoľvek mimo tváre. Stačí si len vybrať, určite sa v domácnosti nestratí :)

Používate kefku na čistenie pleti?

6 komentárov:

  1. Kefku nepoužívam lebo mám tiež citlivú pleť :) stačí mi raz týždne urobiť peeling a inak nemám nejaký problém s čistením :)
    MORE than FASHION

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mňa by to v živote nenapadlo kúpiť v drogérii... A teraz už vôbec nie :-D Aspoň si sa vyvarovala ochkaniu a híkaniu, lebo "sponzoring"...Preto Ťa čítam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Pleťová voda a pudr v jednom???? Páni, vývoj jde stále dopředu koukám :) Akorát jestli tohle není už přehnané :)

    Giveway: I Love... Cosmetics!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zaujimava pletova voda. S pudrom, to by ma nenapadlo. A na margo kefky, aj ja musim napisat, co uz vyssie napisane bolo, esteze mnohe blogerky nepisu silene super oslavne recenzie na vsetko, co dostanu na zrecenzovanie, ale maju aj vlastny nazor a aj urcitu zodpovednost voci citatelkam, ktore by si pripadne produkt mohli kupit/nekupit. No a niektore aj nie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Som rada Juli, že si to všímaš aj ty + kopec iných ľudí, mne to už veľmi lezie na nervy... Nemôžem si pomôcť, už som zrušila i pár odberov, človek dookola nečíta nič iné, iba : Toto už nedám z ruky, toto musíte mať vo svojej kozmetickej taštičke,... A normálne som si všimla, že recenzia býva vždy len na sponzorovaný produkt, inak len nejaké líčenie (väčšinou v hlavnej úlohe dekoratívka od sponzora), nejaký random... Ale som rada, že ešte ostalo pár blogeriek, čo nie sú predajné ovce a poprípade dokážu i sponzorovaný produkt objektívne zhodnotiť...

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers