23. 2. 2015

Guma na celulitídu

Priznám sa, asi som mala dať k nadpisu otáznik. Keď sa všade objavili recenzie na Cellublue, modrú silikónovú "banku" na masáž partií postihnutých cellulitídou za nekresťanských 18€, túžila som tiež po jednej takej banke. Ale za menej peňazí. A s pomocou istej blogerky som zadala do vyhľadávača na ebayi tie správne slová a za 7€ ku mne z Číny docestoval priehľadný Clearblue, ako ho zo žartu nazývam. Na výber bolo viac farieb, ale na tom predsa nezáleží (ibažeby sa váš pohárik volal práve CelluBLUE).

O čo ide? 
Pri správnom, každodennom prevádzaní masáže sa podporí lymfatický systém, prekrví sa koža, spevní sa, odplavia sa toxíny a celulitída sa vygumuje z povrchu stehenného.

Návod
Najprv si pokožku naolejujte. Fakt, s krémami, akokoľvek mastnými, to  nie je ono. Olej je základ. A dokonca ani prírodné oleje nie sú celkom ono. Taký kokosák sa rýchlo vstrebáva, takže to chce niečo parafínové, maybe. Napríklad detský olej alebo táto krásne ovocne voňavá novinka od Balea- Seelenzart.
Potom pohárik stlačte, priložte na pokožku a pustite. Koža sa vcucne dnu.
1. pohyb- zdola nahor- 3 minúty (nie na jednom mieste, na celom stehne)
2. pohyb - zľava doprava- 1 minúta
3. pohyb - krúživý, takisto začínate vľavo a smerujete doprava - 1 minúta
Potom druhá nôžka. Teda celkovo vám to zaberie 10 minút denne, ale zbehne to razdva, je to celkom príjemné. Po masáži cítiť teplo, trošku bolesti, ale pekne to uvoľní končatiny.



Olejček od Balea prišiel ako na zavolanie (zas, oni mi fakt čítajú myšlienky), keď sa mi detský olej minul a keď som prišla na to, že tie ostatné veci, čo mám doma, nespĺňajú náročné požiadavky pohárika.  Olejček môžete použiť na masáž, na klasické natretie sa alebo aj do vlasov. Pomalšie sa vstrebáva, dlho pokožku prevoniava a zanecháva ju hebkú a hydratovanú. A ako je vidieť, za 3 týždne sa mi minul poriadne. 
A čo celulitída?
Tá sa neminula ale vôbec.
Nadšené recenzie na Cellublue o zlepšení po týždni a o zneviditeľnení po 3 týždňoch...  nepridám sa k nim. A určite to nie je tým, že mám neznačkový pohárik.
Naviac som čakala, že keď sa celkom slušne stravujem, mám dostatok pohybu a príjmu tekutín, hormóny neberiem, že to pôjde preč ako mávnutím čarovného prútika. Ešte čakám na dodanie telového oleja proti celulitíde- ak to už teraz nezíde, tak idem na lymfodrenáž.

Aký je váš boj s celulitídou?

1 komentár:

  1. ja som bojovať prestala...cvičím, jem zdravo, natieram sa, a ona tam proste je a asi aj vždy bude... v plavkách som akurát týždeň ročne na dovolenke, môj muž ma miluje, a v minisukni či šortkách ju nevidno :) takže neriešim :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers