20. 2. 2015

Betterware & Bottega Verde


Neviem, ako začať. Dnes to bude totiž z iného súdka. 
Avon, Oriflame a Tupperware pozná asi každý. Klasický katalógový predaj či rôzne domáce "hrncové párty" sú isto každému známe. Ja vám dnes predstavím Betterware. Katalóg, ktorý sa u nás doma objavil ani nie pred polrokom, a s ktorým moja sestrička eM spravila doslova kariéru. Ponúka prevažne čistiace prostriedky do domácnosti (kúpelňa, kuchyňa, nábytok, pranie, záhrada...), domáce potreby (rôzne stojany, nádoby, podložky a drobné vychytávky) a mnohé iné zaujímavé vecičky. Druhá časť katalógu je venovaná u nás neznámej, ale v Taliansku veľmi známej kozmetickej značke Bottega Verde.
Verte mi, keď sestra prišla prvýkrát s takým niečim domov, nedávala som tomu veľké nádeje. Ale čistiace prostriedky sa osvedčili, nie, milujem ich! :D Ja som veľmi poriadkumilovný človek a s týmto to ide jedna radosť.
Nedávno sme "riskli" aj kozmetiku. Aby sme ju mohli ďalej ponúkať, chceme to mať samozrejme odskúšané. A tiež sme všetci doma spokojní. 
Obrie krabice k nám chodia domov aspoň 1-2 razy do týždňa a zakaždým máme z toho obrovskú radosť :))


Tu je kozmetika z poslednej objednávky- sprchovacie gély, šampóny a olej na vlasy.


A tu je celá objednávka. Veľmi príjemné aviváže, čistič na sprchovacie kúty, rozmrazovacie misy, bestseller- ružová pasta (alias univerzálny prostriedok na všetko, fakt všetko), mop, obaly na obleky, dekorácia na čajové sviečky...


A keďže som na svojom facebooku sľubovala predstaviť postupne kozmetiku, začnem veľmi príjemnou vôňou.
LEI GLAM, toaletná voda, 50 ml.
Hlava: orgován (šeřík), čierne ríbezle
Srdce: ruža, jazmín
Základ: pudrový akord, sladké drievko (lékořice), drevo
Nielenže má krásny flakón, jednoduchý, hranatý, z masívneho skla, zdobený tylovou kvetinou, vôňa je ešte lepšia. Ak viete ako vonia Possess od Oriflame, tak to ešte šmrncnite citrusmi, pridajte silu a bude to! Výdrž sa mi zdá byť ohromná, vôňa je výrazná/ koncentrovaná vzhľadom k tomu, že je to toaletka. Bola to kúpa naslepo, ale teraz máme zálusk na všetky tri!

Poznáte Betterware / Bottega Verde?
Pre viac informácií môžete kliknúť aj SEM.

3 komentáre:

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers