14. 1. 2015

Výpredaj!

Lucia- Eau de toilette
Lucia = svetlo. Vôňu bielych kvetov názov presne vystihuje. Svieža, elegantná, decentná, biela. Prevažne jazmínová so štipkou citrusov, hyacintu a magnólie. Podľa www.fragrantica.com pripomína J'adore od Diora.
PC 26,90€
predaj 10€, zbavená celofánu, plná, nepoškodená
Miss Giordani- Eau de parfum
Krásny dizajn flakónika, luxus a sofistikovanosť. Odľahčená klasika Giordani v zlatom prevedení. Modernejšia. Citrusovo drevitá. Neroli. Niekomu na www.fragrantica.com pripomína Dolce & Gabbana- The one. Mne ho pripomína minimálne flakónom.
PC 26,90, v zľave cca 15€
predaj 10€, nerozbalená
Vivacity- Eau de toilette
Kvety pomarančovníka, ružový grep a vetiver v artdeco zdobenom vysokom flakóniku. Už som o tom písala, podobá sa na Dolce & Gabbana- Light blue, len trošku viac kvetinová, nie tak výrazne citrusová,
PC 24,90, v akcii cca 14€
predaj 10€, nerozbalená
Imagination- Eau de Toilette
Svieža, hravá, letná hrušková vôňa v rozkošnom balení. Podľa www.fragrantica.com pripomína Bvlgari. Mon jasmin noir.
PC 24,90, v akcii cca 13
predaj 10€

každá vôňa má 50 ml

Denné a nočné sérum Time reversing SkinGenist
Ľahké sérum na deň aj noc, vhodné aj pre mastnejšiu pleť, s výťažkom zo sóje pre rozjasnenie, omladenie a vyhladenie pleti. So zlatými guľôčkami.
PC 24,90€, v akcii cca 15
predaj 10€, bez celofánu, plné, 30 ml



V prípade záujmu píšte na veronika.bejdova163@gmail.com

3 komentáre:

  1. Luciu som mala na strednej, dostala som ju od brata ako darček k stužkovej, taká som bola hrdá :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to sme dobre staré :D lucia sa už x rokov nevyskytuje v kataĺógu, ale na internetových stránkach je stále dostupná. ach, nostalgia

      Odstrániť
  2. pekne vyzerajú tie vône :)

    dovoľ mi pozvať ťa na Giveaway na mojom blogu:
    http://byfoxygreen.blogspot.sk/2015/01/buy-or-win-1-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers