9. 1. 2015

Skrášľovanie vlasov

Ďalšia novinka od Schwarzkopf!
Vďaka spolupráci s týmto velikánom som si pred Vianocami mohla rozbaliť znovu obrovský balík. A v ňom nájsť 3 výrobky Gliss Kur z novej rady Hyaluron hair filler+.
Vždy mám pred testovaním šampónov, a vôbec vlasovej kozmetiky, tak trochu stres. Preto si na to vyberám piatok. Aby som poprípade nepodarené, či mastné vlasy nemusela ukazovať na druhý deň v práci. 
Ako testovanie dopadlo?


V balíku sa nachádzali: šampón na lámavé a rednúce vlasy, ktorý im má dodať plnosť a regenerovať ich
BB 11 v 1, skrášľovač vlasov
a
regeneračný expres balzam, alias nezmývajúci dvojfázový kondicionér v spreji na okamžitú rozčesateľnosť a plnosť.


Začnem bíbíčkom. Ani nechcite vedieť, akých 11 bodov bolo vypísaných na krabičke :D Ale pravdu? Aspoň takých 8 splnilo. A BíBí sa stalo mojim najobľúbenejším produktom. Oproti BB z minulej zásielky od Claudie Schiffer je toto celkom iné- kým tamto BB som používala na končeky pre jeho silikónové zloženie, toto je krémovejšie, jemnejšie. Stačí použiť množstvo niečo medzi lieskovcom a vlašským orieškom a rozotrieť do celej dĺžky. Či už za sucha, ale po vysušení uterákom. Skúsila som oba. Nezmastili sa mi vlasy, ale radšej používam bíbíčko "na vlhko", prednostne pred fénovaním. Ani sa nemusím totiž snažiť nejako detailne fénovať cez okrúhlu kefu a vlasy vyzerajú, akoby som sa s tým piplala. Sú hebké, nerozlietané, vyzerajú zdravo, na dotyk niečo úžasné, lesklé, poddajné ... Bez tohto produktu sú vlasy po sušení také... na východe by sme použili výraz ROZPIRENÉ :D  a vždy som po sušení musela použiť Balea olejček na uhladenie. Teraz už nemusím (ale aj tak to rada robím pre zvýšenie lesku)


K šampónu som pôvodne chcela napísať, že neurazí, nenadchne. Že je to taký doplnok pre BB. Ale po pár týždňoch používania myslím, že sa prejavuje viac. Vlasy mám hebkejšie a žiarivejšie. A vydržia v dobrom, nemastnom stave dokonca 3 dni! No to je pokrok oproti všetkým šampónom, lebo to tu spomínam stále- vlasy si musím bežne umývať každý druhý deň. Chválim.


Kondicionér. To ja nerada. Nemyslím tento konkrétne, ale vo všeobecnosti. Máloktorý mi vyhovuje a po zlej skúsenosti s rakytníkovým Natura Siberica som ich prestala používať takmer úplne. Pre testovanie som samozrejme urobila výnimku a síce ma to nenadchlo, ale nerobí na hlave šarapatu. Po vysušení vlasov uterákom prestriekam vlasy týmt balzamom a následne rozčešem. Inak by som si vyčesala asi tisíc vlasov a po tom momentálne netúžim, keďže mi v chladnom období vlasy viac padajú. Inak nepociťujem žiadne účinky navyše. Potom aplikujem BB a ten zvyšok poznáte.


Keď to mám zhrnúť, do Bíbíčka určite ešte investujem, som z neho nadšená a šampón a balzam sú pre mňa aktuálne príjemným spestrením, no na poličke ma čaká ešte veľa šampónov, takže zatiaľ necítim potrebu kupovať do zásoby :)

A čo vy a Gliss kur? Ktorú radu obľubujete?

4 komentáre:

  1. Gliss Kur mám veľmi rada, obzvlášť ten regeneračný express balzám (môj obľúbený je oil nutritive) ten používam veľmi veľa rokov. Celkom ma zaujalo to BB, možno zo zvedavosti vyskúšam a na obmenu určite aj ten express balzám.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tak po tom BB sa teda obzriem, navnadila si ma :-) Možno to tie moje sušienky skrotí...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. To BB môže byť zaujímavé a celkom si ma navnadila aj na šampón. Väčšinou si tiež umývam vlasy každý druhý deň a ak by mal na mňa aspoň podobné účinky, ako na teba, nebola by som proti :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Já Gliss Kur miluji ^^
    Zvu vás všechny na mou Giveaway o voňavé ceny :-)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers