26. 1. 2015

Náhľad do raja


Konečne!!!
Naozaj si musím povedať, že KO-NEČ-NE. Pretože som už toľkokrát bola nadšená z nejakej paletky a už už som išla urobiť objednávku a potom som začala skúmať. Recenzie, swatche... A už som nadšená nebola. V tej bolo príliš veľa modrých tieňov, takú podobnú už mám, táto vyzerala dobre, ale swatche ma nepresvedčili, príliš farebná, príliš tmavá, príliš neutrálna a tak ďalej a tak ďalej.
A zrazu...
Na facebookovej stránke theBalm sa konečne objavila reklama aj na niečo iné, ako na ich rozjasňovače a ja som si uvedomila, že majú vlastne krásne paletky. Či jednu. BALMSAI.
Farby ako stvorené pre mňa!
Úchvatná kombinácia metalických neutráliek a zopár využiteľných farbičiek podľa môjho gusta- modrá, zelenkavá, burgundy... K tomu 3 farby na obočie a 2 šablónky na dokonalé obočie, linku, dokonca aj na chvostík linky či na zistenie hranice pre smokey eyes :)
No nie je to úžasné?
A ten obal! Aaach, ten obal. Pin up, to je pre mňa. A veľké zrkadlo. A všetky tiene majú názov, to ma baví najviac :)
A samozrejme, orgazmicky maslovitá konzistencia každého jedného tienika a k tomu superpigmentácia.
Čo viac si priať?
Kochajte sa tak, ako ja.













 


Čo vy na to? Máte niečo od theBalm?

10 komentárov:

  1. Nadherna je vazne! Pigmentovana na jednotku. Ale vlastne, kto uz dnes vyrobi slabo pigmentovane tiene, nech sa zamysli. No a hned pri prvom Wipe out ma okamzite napadol jeden song z Dirty dancing z rovnakym nazvom :-D Dobre si kupila a urcite ich casto vyuzijes. Tie bonusy na upravu obocia a pomoc pri dymovom liceni su skvele bonusy. A mas pravdu, je x dobrych paliet, ale polovicu tienov by som nevyuzila, tazko najst naozaj aspon na 80- 90% vyuzitelnu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. len som zvedavá, ako sa s tými bonusmi bude pracovať :) ale nápad srandovný

      Odstrániť
  2. Z tejto paletky sa mi páčia tri tiene! :) Ale ak ju využiješ chápem tú radosť :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. mne zasa všetky a nemám rada príliš farebné paletky ale zas ani tie silne "nude". toto je pre mňa ako stvorené :)

      Odstrániť
    2. V tom prípade si ju užívaj :) Vyzerá kvalitne!

      Odstrániť
  3. Dokonalooosť, neda sa nijak inak opisat..:-)) ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Stiny vypadaji krasne. Me se moc nelibi tyhle papirove obaly, asi i proto od teto znacky nic nemam.. Ale chystam se prave na rozjasnovace:((

    OdpovedaťOdstrániť
  5. paletka je krásna, a ten modrý Pipeline je úplne nádherný!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Jasné mám Frat Boy lícenku, potom slávny MaryLou manizer :) aaa najlepší Bahama mama bronzer ( akurát ma vytočilo, že som kupovala deň pred tou "akciou 2+1) samozrejme,pekne nasratá, no mám zálusk, na dalšie, ale to si počkám, až keď bude tá akcia, aspoň ušetrím :)))

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers