18. 1. 2015

Jeden lakovací

Taak.
Hneď na úvod tu mám pokus o "francúzsku manikúru" s červenými špičkami. Keďže to na mňa pôsobilo dosť zvláštne, celkom inak, než som si to predstavovala na základe obrázkov na googli, prelakovala som to efektovým lakom od Essence so zlatistými vločkami. Nakoniec som s touto manikúrou vydržala 3 dni.
 Ako druhý tu máme novinku od Essence z aktuálnej kolekcie Good girl bad girl. Ide o perleťový lak s porcelánovým efektom. Nevedela som, čo od neho čakať, ale svetlý lak ani doma nemám, tak som ho vzala. Je úchvatný. Nedá sa to realisticky zachytiť, ale je akoby matný a zároveň perleťový. Ide o krémový základ s jemnučkým ružovým shimmerom. Výdrž je neskutočná, vydržal 5 dni bez poškodenia a to som ho dávala dolu nasilu. Určite by ešte pár dní vydržal.
Pozor ale na tmavý sivý lak z rovnakej kolekcie- s koženým efektom. Ani po hodine nevyschol a dal sa zotrieť prstom dolu. Vôbec mi nechytal na nechty!

Tu môžte vidieť moje nechty 2 mesiace po odstránení gélu. Hrôza. Dokopy mi ich dáva len olej (v podstate akýkoľvek, ale mám rada žltý olejček od Miss sporty- nájdete v stojanoch, existuje len jeden :)) a Eveline cosmetics 8 v 1 nail conditioner, o ktorom som sa už zmienila. Len pridávam fotky na porovnanie. Pred a po nalakovaní s Eveline. 

 Posledným je zatiaľ najnovší prírastok, ktorý som dávnejšie videla u Dandelijon. Ide o Essence - Purple sugar. Krásna ani ružová, ani fialová. Rozkošná, extrémne lesklá. Výdrž priemerná. Fotila som asi na tretí deň, už mám jemne ošúchané špičky. Fotené vonku a dnu pri umelom osvetlení.


Dáte mi tip na krásny, nezvyčajný, úchvatný lak na nechty? :)

3 komentáre:

  1. 60 seconds od Rimmelu mi přijde jako takovej lepší drogérkovej lak. Musí se dát jako dvě tenký vrstvy. A od Sephory mám červenej a tens e musí zas dát jako jedna tlustá vrstva a vydrží věky. Dermacol ani Maybelline na mých nehtech moc nedrží. Miss Sporty, She, Gabriela Salvete bývá katastrofa. A pak jsou dost dobré od Flormaru. Ale ten nemá skoro nikde krám.
    Já si po nalakování ještě přelakuju kvalitním průhledným lakem a vydrží to tak o 2 dny déle.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ten mliečny od Essence je krásny, taký odtieň už dlho zháňam, dúfam, že tá limitka ešte bude v DMke :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zaléží na aký odtieň máš zálusk, mňa totálne dostal Sally Hansen Right said red, čo bolo vidieť aj na blogu:)) Červené špičky som videla viackrát a vždy mi pripadalo akoby tam tie končeky nechtov ani neboli, proste sa mi nepáčili, opticky skracovali prsty:/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers