21. 1. 2015

Instaweek or month... doesn't matter

Dnes obrázkovo, fotkovo.
Môj biznis štýl. Som nudná. Prevažne chodím v čiernej, tmavomodrej, sivej...
 A asi jediným oživením je potom červený rúž. Ten som si v poslednom čase obľúbila! Asi to bude tými novými Max Factorkami v nádherných odtieňoch :)
(na fotke to ako červená nevyzerá, ale bola, fakt)
 Objaviť v Michalovciach mini butik s tými najlepšími vecami a najlepšími cenami? Tieto vykamienkované šaty za 12€, čo inde by pýtali aj 40... Ešteže do mesta chodím len raz za dva týždne :D 
 Moje povinné čítanie. Veľmi ľahko a poučne napísané, akoby mi Cameron predčítavala do uška :) Pre mňa väčšina informácií nie je vôbec nová, ale napriek tomu knihu hltám a dávam jej za pravdu. A samozrejme, snažím sa podľa toho žiť!
Zmena životného štýlu u mňa nezačala kvôli novému roku, ale s novým rokom zhodou okolností prišla. Odkedy nejem klasické pečivo a riadim sa určitými pravidlami kedy, čo, s čím a koľko zjesť, moje choré trávenie sa dáva do poriadku a konečne netrpím po (takmer) každom jedle.
 Tuniak, rukola a cherry paradajky = najlepšia kombinácia.
A aj som si teda upiekla špaldový chlebík bez droždia. Vynikajúci a vláčny ešte aj na tretí deň!
 A na záver čerešnička... od mojej punkovej puberty obdivujem Iron Fist topánočky, ale teraz sa mi naskytla príležitosť storočia. Kúpené od jednej milej slečny na FB, úplne nové, nenosené a krásnučké. Z ponuky Iron fist to najjemnejšie :D Lebku tam dokonca takmer nevidieť a sú teda bežne nositeľné. Noo, bežne.. s 15 cm opätkom :D
A čo vy? Čím si robíte radosť?

14 komentárov:

  1. Veronika, si krásna baba, klobúk dole!!! Chochochoooo, ja si robím radosť všeličim teda, to by som Ti to tu otapetovala :-D Ale aktuálne cvičím s trénerom a ono sa mi tie endorfiny vyplavuju samé od seba, plus zmena stravy, ideálny stav ;-) Tie topánky sú božie, ale mala by som v nich presne 183cm,ehm :-) A to v nich ozaj len vycupkat z auta do baru /kaviarne zavesená do priateľa, "kdyby neco ":-D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to je super :) ja zatiaľ cvičím sama, "kopírujem" tréningy jednej slečny a teším sa z malých pokrokov. ja budem mať v topánkach 181 :D ale neva, sú dokonalé.

      Odstrániť
    2. ja by som mala 191 :) ale neváhala by som, a kľudne by som si ich obula :)
      tiež cvičím doma + behám a najnovšie chodím na jumping. S pár činkami sa dá perfektne doma precvičiť celé telo, kedykoľvek a netreba nikam chodiť :)
      btw, ktorej slečny?

      Odstrániť
    3. to, keď tak, napíšem do súkromného mailu :) ale našla som jej ponuku aj na satnikovo.sk a na fb stránke Vintage bazar
      https://www.facebook.com/groups/324401715239/?fref=ts

      Odstrániť
  2. Tie topánky sú mega! Aj ja chcem nájsť niekoho, kto predáva ironfist :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ty si taká kočkam, ale neskutočná!:), ja som si za posledného roka upravila jedálniček, vylúčila som uhorku, lebo som po nej cítila ťažobu a pečivo som obmedzila na minimum a je mi lepšie:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. božinku, budem sa červenať :D
      uhorku som dlhšie nejedla, ale zatiaľ so zeleninou nemám problém

      Odstrániť
  4. Mne sa taký štýl páči úplne najviac, vyzeráš krásne a máš skvelú postavu. No a k stravovaniu niet čo dodať, tiež sa zhodneme :-) Je to chutné a naviac prospešné. Mne vyprážané, sladké atď, nechýba.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a vieš že odkedy mám dosť zeleniny a ovocia, necítim chuť na sladké?? asi je telo spokojné a nepýta si cukry :)

      Odstrániť
    2. To verím, ja to mám rovnako. Keď to nejem, ani na to nie je chuť. A keď sú napríklad Vianoce, so sladkým prichádza chuť na ešte viac sladkého. Pritom normálne ma uspokojí aj jogurt, alebo jablko :-)

      Odstrániť
  5. Akurát som ti chcela napísať, že čo je to za krásny ružovo/fijalový..alebo cyklaménový rúž?? :DDDD a potom čítam že to je červený...
    Inaak táto farba je celkom podobná čo mám od Maybelline Hot Plum :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. je možné že aj takáto ružovofialová by sa u mňa našla :)

      Odstrániť
    2. Tá Hot Plum je krásna.. len žiaľ bohu na mňa moc výrazna, a zbytočne mi leží na poličke :/

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers