24. 12. 2014

Vyložte nohy a ... :)

Už sú tu.
Vianoce.
Sviatky pokoja.
Že vraj :)
Tak snáď nestresujete pri sporáku, ale užívate si v pohodlí poludňajšiu kávičku poprášenú škoricou.
Pri stromčeku predsa žiadna z nás nechce mať kruhy pod očami a vlasy s vôňou kapra.
Napustite si lavór teplou vodou, pridajte trošku Balea mliečka a doprajte chodidlám trošku starostlivosti. Popri tom naneste na ruky Balea krém a masku 2 v 1 v hrubšej vrstve, zavrite oči a vdychujte jeho vôňu (ktorá mi mimochodom pripomína Kenzo- Jungle L' elephant).


Pred líčením k štedrovečernému stolu rýchlo očistite štetce, na ktoré ste počas adventu zabudli v tom zhone. Vezmite Ebelin Pinselreiniger do ruky, raz, dvakrát strieknite na štetček, nechajte chvíľku pôsobiť a otrite do vreckovky. Tadááá, s krásne vyvoňaným, čistučkým štetcom naneste zlatý tieň na oči, pridajte riasenku, červený rúž a môžete prejsť k ďalšiemu kroku.


Z Alverde sady troch telových masielok vyberte ten, ktorý vás najviac očaril svojou vianočne ladenou vôňou a vmasírujte do pokožky celého tela. Vanilka, ovocie alebo brusnice v čokoláde?


A napokon. Súťaž. Stačí ak mi zanecháte v komentári svoj email a milé slovko a garnier na normálnu až zmiešanú pleť, Colgate na ochranu zúbkov pred kyselinkami z jedla a nápojov, Alerde masielka a Lancome Advanced genifique sérum môžu byť vaše. Žrebovanie bude už na Silvestra.




Krásne sviatky všetkým prajem na záver :)

12 komentárov:

  1. tak to už hej... :)
    prajem pekne Vianoce... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Chcela by som ti zaželať krásne, pokojné a požehnané vianočné sviatky, bohatého Ježiška a aj keď nám chýba sneh, dúfam, že bude tá správna vianočná nálada :)
    P.S.: Teda neviem, ako je to so snehom u vás, ale u nás ani vločka, slnko a dnes sme s maminou videli žltučkú púpavu. No jar, ako vyšitá.
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. zelam krasne vianoce plne pohody a bohateho jeziska

    monikabullova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  4. vesele Vianoce prajem :) a vela takych dobrych clankov ako doteraz :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Úspešný štart do NR 2015 prajem a veľa veľa článkov prajem :-)
    michaela.vargova1811@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. jej no to je krasa :) Dufam, ze si mala krasne Vianoce a ze sa Ti v novom roku bude diat len to dobre ! :)
    lenocka.jancova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Vsetko dobre do Noveho roka 2015

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Stastny a uspesny Novy rok 2015
    katka.lazorova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Vsetko uzasne produkty, ja som pred spolupracou s dm do dmky vobec nechodila nakolko som ju mala uplne od ruky takze som milo prekvapena ako som s produktami spokojna :)) a darcek od nich k vianociam - masielka tiez nemaju chybu :) ja ich pouzivam ako krem na ruky

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Krásné Vánoce už přát nebudu, nějak nám stihly skončit. Tak popřeju krásného Silvestra a celý nový rok :)
    vera.p@centrum.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  11. petronela: strašne som si tie masielka chcela nechať, tiež ako krém na ruky, ale mám kopec kozmetiky, hlavne krémov, musím preriediť zásoby :) takže ich radšej niekomu venujem

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers