7. 12. 2014

Posadnutá

Possess- to possess, v preklade ovládnuť, posadnúť, vlastniť, mať...

Vôňa inšpirovaná Kleopatrou, ktorá si dokázala podmaniť mužov, nadčasová, iskrivá a podmanivá. Vo vôni nájdete ananás, ylang ylang aj pačuli.


Je to elegantná ale sladká kvetinovo ovocná vôňa, pre niekoho možno vhodná na večer, ale kto to tu dnes dodržiava? :)
Mne aj sestre prvé privoňanie okamžite pripomenulo našu mamku... neviem prečo, ale takto vonia ona. Ak si požičiam jej šál, jednoznačne bude voňať ako Possess.


Ako som už spomínala na fb, flakón mi pripomína Womanity. Nechytajte ma za slovíčka, jednoducho to vo mne evokuje. 
Inak je čistý, priehľadný, zdobí ho len zlatý uzáver a obtočený had a jemný zlatý nápis POSSESS.


Nemá žiaden uzáver, ale treba ním pootočiť smerom k stredu a je pripravený na aplikáciu.


Zloženie:
vrchné tóny - ananás, frézia, grep
stredné tóny - ylang ylang, pomarančový kvet, maliny
základ - pačuli, santalové drevo, vanilka

Mali ste možnosť ju ovoniať? Ak nie a chceli by ste, respektíve sa vám páčila a nemáte ju, je tu šanca, že ju vyhráte práve v mojej vianočnej súťaži (áno áno, mnohým som splnila sen :D ) - samozrejme novú, nie túto.

7 komentárov:

  1. mala som moznost ovonat vzorku a stala sa so mna posadnuta :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. to chytanie za slovicka bolo venovane mne ? :D vyzera super, verim tomu ze tak aj vonia :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. nie, to veru nebolo :) to len keby niekto chcel v zlom oponovať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. má nádherný flakonek a věřím, že i božsky voní :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. To je tak krásná lahvička a vůně to musí být určitě taky moc pěkná :)
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ronny a veru: máte pravdu, nielen flakónik je krásny, ale aj vôňa sa im výnimočne vydarila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ten flakón je krásny :)
    rada by som ťa pozvala na môj blog, kde práve prebieha vianočná Giveaway o 2 balíčky a 20 super cien :)
    #myBeautygram

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers