7. 11. 2014

Žiariaca bobuľka


Pekný večer prajem dámy. Iste ste si dávno všimli v DM drogériách viacero výrobkov z edície Shining berry. Ja vôňu bobuliek môžem, či už ide o černice, maliny, čučoriedky alebo v jeseni obľúbené mixy. 


Na testovanie som tentokrát dostala deosprej s ultraextrasviežou sladučkých malín. Deosprej je bez hliníkových solí, čo poteší mnohé z vás. Pozor však na rozdiel medzi deo a antiperspirantom. Deo prekryje pach, avšak nezabráni poteniu. Ak je ale deodorant dobrý, nevytvára zmiešaním s potom nechutný zápach, ale stále okolo vás šíri príjemnú vôňu. A to je našťastie aj prípad tohto ružového pomocníka.


Neľakajte sa, nie je životunebezpečný :D Len s tretiakmi v škole preberám aerodisperzie a tlakové nádoby...



Aj Alexkovi sa zapáčil sprej...
Jedna moja rada na záver- nepoužívajte spolu s ním žiaden parfém. Vôňa je intenzívna a nahrádza akúkoľvek toaletnú vodu alebo čokoľvek. Tak to máte 2v1. Deodorant a  telový sprej :) 

Máte ho?

5 komentárov:

  1. Voňa je naozaj ultrasvieža, na mňa až moc silná, takže ho momentálne nepoužívam a stojí mi v poličke, hodí sa mi viac na leto na rýchlo osvieženie..:)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Je extra vonavy, ale zda sa mi, ze vonia vcelku kratko.. ty ucis na skole?

    OdpovedaťOdstrániť
  3. dorota: už áno, vymenila som povolanie lekárničky za toto. na strednej odbornej škole :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja by som povedala, ze staci chvilu pockat, ono ta vona vyprcha do 5tich minut to by bola skoda potom cely den nevonat :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. bianca: a mňa tá vôňa prenasleduje celú večnosť :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers