30. 11. 2014

Návod: ako byť na zjedenie

Peknú prvú adventnú nedeľu vám prajem!
Pamätáte si, ako som spomínala slovenskú spoločnosť HerbaDrug?
Tak tu je druhá časť výrobkov, ktoré som mala možnosť vyskúšať.


Ako prvý je tu šampón značky Carpathia herbarium, ktorý ma uchvátil svojim balením. Aj keď je plastové, pripomína mi niektoré stojatky v lekárni.
Ja som si vybrala šampón na mastné vlasy, ktorý obsahuje niekoľko bylín, konkrétne rebríček (Achillea millefolium), rozmarín (Rosmarinus officinalis) a levanduľu (Lavandula officinalis). Ako môžete vidieť na fotke nižšie, azulén z rebríčka pôsobí protizápalovo a obmedzuje tvorbu mazu, silica z rozmarínu dezinfikuje a prekrvuje a triesloviny z levandule posilňujú vlas.
Šampón príjemne bylinkovo vonia a vlasy nezanecháva vysušené. Či mi vydržali dlhšie bez umytia neviem, pretože si už zo zvyku (a kvôli splihlosti) umývam vlasy každý druhý deň, ale nemám voči nemu žiadne výhrady.



Skutočná lahôdka prichádza. Telové mlieko a telový peeling Fyto sweet body- Sladká bonboniéra. Predstavte si vôňu pravého marcipánu. Máte to? Tak už viete, ako voňajú tieto dva výrobky.
S telovým peelingom sa môžete vo vani či v sprche aj umyť, je totiž taký gélovitý, neobsahuje príliš veľa zrniečok a je vhodný aj na jemnejšiu pokožku rúk či dekoltu.
Keď sa po vypílingovaní natriete ľahkým telovým mliekom s rovnakou vôňou, dajte si pozor, aby do vás niekto nezahryzol.



Produkty nájdete na eshope alebo v Teta drogériách, Kauflande...

6 komentárov:

  1. to vypadá hezky :))

    http://gethealthyandfitwithus.blogspot.cz/2014/11/vanocni-giveaway.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Človek ani nevie, čo za kozmetiku to na Slovensku máme. Nevyzerá vôbec zle :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. tú vôňu si viem úplne živo predstaviť:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tak o tomto som vobec nevedela budem sa musiet viac poobzerat okolo seba :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ja som z tej rady malá niekedy dávno sampon ale na normalne vlasy a bol celkovo fajn.Inak ja mám skúsenosť že sa mi mastia vlasy menej po samponoch určených na normalne vlasy ako na mastné, po nich je to väčšinou horšie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Lu: ja mám rovnakú skúsenosť. dokonca som mala v poslednej dobe samé šampóny s obsahom olejov a všetko bolo super :) dokonca vlasy boli krajšie, lebo ich toľko šampóny nesušili

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers