11. 9. 2014

Vzorkovanie 1


Ahojte!
Mám pocit, že zakaždým, keď napíšem článok, sa musím ospravedlniť za meškanie alebo čo. Ale mám toho teraz strašne veľa, prišla jedna obrovská zmena a ešte sa len adaptujem, zvykám si a hlavne- nemám veľa času na blog. Ale späť k dnešnej hlavnej téme...

Tiež sa vám doma kopia vzorky?
Ja ich mám nespočetné množstvo, preto väčšinu odovzdám do aktuálnej giveaway. A ten zvyšok vám trošku zrecenzujem.
Jasné, že na základe jednej vzorky toho veľa človek nezistí, hlavne o účinkoch, ktoré si vyžadujú viac času a pravidelné "mazanie", ale aj veľa napovedia.
Či je to totálny fail, alebo to stojí aj za plné balenie. Či sa nevyhádžete pri prvej aplikácii, či vám to vonia, či to sedí typu vašej pleti...


Pre dnešnú mini-recenzijku som vybrala 3 vzorky-
Lavera handcreme Orange feeling - Macadamia kondicionér Natural Oil Care - Diet Esthetic Essence Dragon's blood serum


1. Krém na ruky od Lavery je príjemný, voňavý, nemastný vegánsky krémik na denné použitie. Obsahuje výťažky z biopomarančov a biorakytníka. Oceňujem nevtieravú parfumáciu, ktorá nepôsobí umelo. Z trojice ma síce najmenej zaujal, ale nebránila by som sa, keby som ho mala doma v plnom balení.
2. Macadamia kondicionér je pojem s veľkým P. Už chápem, prečo ho tak všetci ospevovali a ospevujú. Vlastne celú značku a všetky produkty. Krásna jemná parfumácia, zloženie bez sulfátov a parabénov, síce obsahuje silikóny, ale taktiež množstvo rôznych hydrolyzovaných proteínov a olejov, ktoré zanechávajú vlasy oživené už po prvom použití.
3. Diet Esthetic sérum Dračia krv je bomba, ktorú chcem asi najviac. Nehovoriac o tom, že plné balenie má až 100 ml a stojí cca 16€ a že je červenej farby! Táto maličká vzorka mi vydržala dlho. Iste, veď je to sérum. Stačí troška na celú tvár. Používala som ho na noc, aj pod krém a kochala som sa. Aj vôňou, aj účinkami. Rozžiarená pleť, zdravo vyzerajúca, ľahunké zloženie, dokonca som spozorovala, že sa pleť toľko nemastí. Viac sa dočítate aj TU.

4 komentáre:

  1. vidím, že si natrafila na dobré vzorky....myslím, že tu dračiu krv tiež potrebujem:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. na tú dračiu krv sa chystám už asi pol roka... ale po tomto čo si napísala to asi urýchlim :D A veru by sme uvítali, keby si prispievala častejšie :) .. vieme že toho máš veľa, ale tvoje typy a novinky nám tu chýbajú milá Nina :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. evie: nie všetky recenzie budú pozitívne
    mária, michaela: po takom komentári od vás si musím vstúpiť do svedomia :D

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veď ja som myslela zrovna tieto 3:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers