29. 9. 2014

V jesenných farbách


Zdravím!
Jeseň sa už ohlásila, stihla ukázať svoju temnú (daždivú) ale aj svetlú stránku (babie leto). Príroda je vymaľovaná odtieňmi žltej, oranžovej a červenej. Keď si predstavujem jesenné líčenie, moja fantázia pracuje so zlatou, medenou, vínovou ale aj zelenou. A približne také je aj moje prvé jesenné líčenie.
Ozaj a všimli ste si, že moje vlasy zas nabrali jesennú farbu po letnom slnení?


Túžila som po veľkej kulme a here it is! BaByliss 32 mm Sublim' touch. 
(Aby ste lepšie videli výsledok z vyššie uvedenej koláže  ↓ ↓ ↓ )

Btw, Guess náramok mám zo skvelej stránky Americana - oblečenie a doplnky z USA kde slečna (či pani) predáva originálne vecičky z výpredajov za zlomkové ceny, aké na Slovensku nenájdete.



Back to make-up. Použila som zlatý tieň Catrice Intensif eye v odtieni 080 Please gold the line, ďalej Mary Kay Amber blaze v medenej farbe, do záhybu a smerom von Artdeco 02 z mojej konečne hotovej paletky- čiže ten tmavý sivý tienik (aj keď to tak nevyzerá). Na dolnú linku zelený z Artdeco paletky.


Napokon nechty. Dala som si urobiť gélové. Na koláži môžete vidieť ako vyzerali ešte v utorok ráno (mám pieskáč GS Intense Coral) a poobede s gélom, v nude farbe s 3 zlatými kamienkami. Zaujímavá a nová bola pre mňa technika, akou mi slečna nechty robila. Nepoužíva totiž žiadne tipy, ale pomocou šablónky pripevnenej k prstu predĺži pomocou gélu vlastný necht, nechá vytvrdnúť a ďalej upravuje ako zvyčajne. Možno si ťukáte na čelo, že je to staré, ale ja som ešte nikdy na nechty nebola a mňa to fakt zaujalo... výsledok je prirodzenejší a asi aj pevnejší.

9 komentárov:

  1. Na tej fotke ti to naozaj veeľmi pasuje, ozaj krásna ♥
    A s tými nechtami, keď to mne tak predlžovala prvý krát, tiež som na to pozerala ako teľa, že čo sa to deje :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásna líčenie! Presne aj moje obľúbené farby. No a k veľkej kulme ani niet čo dodať, veď aj môj posledný článok bol na tú tému. Stránku Americana si hneď idem pozrieť, počujem o nej prvý krát. Celkovo tu vyzeráš na jednotku!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ty jsi tak nádherná, že to snad ani není možné:-O

    OdpovedaťOdstrániť
  4. donny: ďakujem
    Juli: ja som plánovala o kulme napísať dávno, až ma všetci predbehli :D
    ilovemakeup: tá pravá sa ozýva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. kráska! a tie nechtíky máš fakt pekné, metódu som poznala, aj keď na "umelých " som nikdy nebola, len na to asi treba cvik, lebo tam netreba dať toho gélu priveľa a hlavne o prirodzene pópracovať, lebo niektoré....:), veď si už isto aj také videla...

    OdpovedaťOdstrániť
  6. evie: pravdu máš. vtedy rozmýšľam, či má nechtárka (a jej zákazníci) taký divný vkus, alebo sa ešte len učí a robí to zadarmo

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Super make-up!

    http://missalexy.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Krásné líčení i nehty :) To obočí se mi líbí
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers