28. 9. 2014

Ryor vodička


Ďalší z produktov, ktoré venoval eshop www.MAXCARE.sk, je Ryor čistiaca pleťová voda pre zmiešanú až mastnú pleť.
V prvom rade, obal je jednoducho krásny, biely, nežný... Balenie obsahuje 200 ml čirej pleťovej vody, ktorá má príjemný mentolovo- gáfrový odér.


RYOR pleťová voda sa používa samozrejme po očistení / odlíčení pleti. Osviežuje, má antibakteriálny účinok aj vďaka alkoholu a extraktu z grepových jadierok.
Ja som ju rada používala počas leta aj na osvieženie pleti cez deň, na odstránenie potu a mazu, ktorého je počas horúčav viac. Vyhovuje mi, že napriek obsahu alkoholu necítim extrémne vysušenie, šupinatenie a nepríjemné stiahnutie pleti.
Suma sumárum, zase raz produkt od RYOR, ktorý mi sadol a som za neho rada.

A čo váš obľúbený Ryor produkt?

4 komentáre:

  1. Tiez ju mam no neviem ci to bola nahoda ale po par pouzitiach som sa tak vyhadzala ze som ju odlozila... Dam jej vsak druhu sancu a uvidim co to spravi tentokrat

    OdpovedaťOdstrániť
  2. zaujala! od ryoru som mala krém Aknestop myslím a bol v pohode. možno vyskúšam

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Já jsem měla od Ryoru jen pleťový krém a ten byl tak strašně mastný na obličeji, že jsem ho pak používala, když jsem měla sušší nohy :D
    Blog by Veru

    OdpovedaťOdstrániť
  4. veru: asi nebol veľmi vhodný na tvoju pleť. určite by sa našli aj menej mastné krémy :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers