15. 9. 2014

Lakovňa, múza a iné


Po dlhšom čase (je to vlastne už 9 rokov) som vytiahla štetce, farby, plátno a začala som maľovať. Maľovanie mi nikdy nešlo, osobne mám radšej ceruzku a štetce prenechávam iným, ale na plátno si s ceruzkou netrúfam a zišlo by sa mi niečo zavesiť na stenu :-P Takto to dopadlo...






Opäť v škole. Tentoraz na druhej strane "rieky". A už to môžem povedať nahlas- nepracujem v lekárni.


A moja zbierka láčikov (sestrine som vynechala). 1,2 a 4 sú hneď nové kúsky. Celkovo ich mám len 22 + 5 na starostlivosť o nechty.







Koľko lakov na nechty máte doma vy?

10 komentárov:

  1. Obraz sa mi mooooc páči :) Prijímaš i objednávky? :) Maj got, tieto dva predmety som absolvovala i Ja, botanika ešte v pohode, ale fyziológia rastlín a v nej fotosyntéza a transpiracia jojoooooj...Tak som si to doslova odrevala, vyzurila sa.a.dostala to za A :D Každopádne držím palce a teš sa na metabolizmus bunky, ak ho budeš mať v predmetoch :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ela: nie, učím len na strednej škole, laborantov :)
    michaela: ja som mala botaniku náhodou rada :D
    nika: ďakujem

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Uf, takto by som nemala nervy. Poslúchajú? Dá sa to? Učenie ťa baví viac ako práca v lekárni? Som zvedavá, pretože odkedy som brigádovala v lekárni, tak mám pocit, že práca v lekárni musí byť skvelá! ela

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny obraz, krásna zbierka lakov! :)
    Takže z teba pani učiteľka?? :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Jéj, krásny obraz :) Dúfam teda, že sa ti darí ako pani učiteľke :)
    Joj no a lakov, asi cez 60 ich mám :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ela- ja po viac ako roku v lekárni môžem povedať, že to nie je také ružové, ako som si predstavovala a hlavne, že mi vadí, že sa ľudia málo zaujímajú. a ešte, že ma neberú vážne.. "vy ste mladá, opýtam sa vedľa"
    donny- áno, dočasne som pani učiteľka. treba skúšať nové veci :) možno ma to niekam posunie
    veronika- zatiaľ sa darí :) 60 lakov! mám čo doháňať :D

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obrazok je uplne krasny ja som na malovanie totalne lava :)) a aj zbierka lakov je utesena!

    OdpovedaťOdstrániť
  8. AHOJ :)

    Rada by som Ťa pozvala do mojej NARODENINOVEJ GIVEAWAY !

    Maj sa krásne :)
    Nika

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers