12. 8. 2014

Rimmel vs. Astor


Vo výpredaji v 101 drogérii (ktorému som už prišla na dôvod- zmena výkladných skríň na dekoratívku, za krásne čierne lesklé s bodovými svetielkami) som si kúpila dve ceruzky na oči. Ceruzky možno používať buď ako ceruzky, alebo aj ako tiene. Až doma som si všimla, že jedna je značky Rimmel a druhá zas Astor. Takže aspoň je čo porovnávať :)

Svetlučká, zlatistý šampáň s broskyňovým nádychom je Rimmel ScandalEyes a nesie názov 002 Bulletproof Beige a hlása o sebe, že je vodeodolná a vydrží 24 hodín. Má maslovú konzistenciu, božsky sa kĺže a môže pôsobiť až mastne. Kvôli tomu som jej nedávala veľké šance, ale ona po nanesení akoby uschla a žiadne zlievance v záhyboch ani otery sa nekonali. Odtieň je nenápadnejší, vhodný skôr ako tieň na celé viečko, zároveň rozžiaruje a pekne sa leskne, no je vhodný na deň.

Fialová je Astor, 24h Perfect stay, takisto vodeodolná v odtieni 600 Deep Purple. Suchšia konzistencia, pri tvrdom zaobchádzaní môže trošku zanechávať hrudky. Od samého počiatku nanášania sa zle rozotiera, nedá sa blendovať, preto je vhodnejšia skôr ako linka na dolné či horné viečko- alebo najlepšie oboje naraz. Drží takisto skvele celý deň a má zaujímavý, takmer holografický efekt, čo je bohužiaľ na fotke nepoznateľné. Farba je totižto o dosť živšia, veselá, totálne letná :)


Ak sa mám rozhodnúť, ktorá ceruzka z týchto dvoch je lepšia, neviem si vybrať. Pretože sú obe kvalitné, výborne držia celý deň a oba odtiene majú niečo do seba.

Poznáte/ máte? Ste spokojné?

5 komentárov:

  1. fialová je super :)

    ------
    btw: na mojom blogu je giveaway o Swarovski prsteň, pokiaľ chceš, zapoj sa :) http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/08/giveaway-swarovski-prsten.html

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mám Astorku v studenom hnedom odtieni - perfkektná konzistencia ako píšeš - veľmi ma prekvapila pri prvom použití..

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tesim s a ked pridas foto kde budu v akcii

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Takové to souboje kosmetiky mám moc ráda. :))) Ať už jsou v akci. Na mém blogu probíhá *GIVEAWAY* o bělící pásky na zuby od CREST, přijď se podívat a zasoutěžit!♥ Budu moc ráda, když se přidáš :) Blog ϐook of ϐeauty
    Máš moc hezký blog.:)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Love your blog! Great post:)
    -Lauren xoxo
    http://pretty-things-a-n-d-polka-dots.blogspot.co.uk/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers