20. 8. 2014

Močila konope, močila

V spolupráci s eshopom MAXCARE.SK som si mohla vybrať produkty podľa vlastného uváženia a ja som neváhala a vybrala som si konopný olej. Prečo? Pretože som podľahla sile olejov a ich všestrannému využitiu.
Napríklad konopný olej nájdeme ako v kozmetike pre atopikov, ekzematikov, tak je vhodný aj pre ľudí s akné. Lieči, hojí a to nielen vyrážky, ale aj rany, bércové vredy, popáleniny. Klasicky funguje aj na vrásky a je vhodný aj na citlivé očné okolie. Rovnako ako na vonkajšie použitie, vrátane použitia na vlasy, je vynikajúci aj na vnútorné požitie- zvyšuje účinok vonkajšieho používania a ako každý dobrý olej znižuje cholesterol, tento navyše zaručí pokojný spánok.
Konopný olej je veľmi hodnotný, má totiž ideálny pomer nenasýtených mastných kyselín (omega-6 a omega-3). [Pomer mastných kyselín je podstatnejší než ich celkové množstvo. Napríklad niektoré národy sa stravujú dosť "tučne", avšak vyvážene čo sa týka omega-3 a omega-6 = napríklad častou konzumáciou morských rýb a aj napriek tučnej strave sú lepšie chránení pred infarktom než mnohí zdravšie sa stravujúci jedinci s nevyváženým pomerom týchto kyselín.]


Značku SALOOS určite netreba nikomu predstavovať. Kvalitné rozmanité oleje, masážne, hydrofilné odličovacie prípravky, či bambucké maslo za rozumnú cenu v peknom balení.


Konopný olej Saloos má aj certifikát CPK Bio, takže obsahuje výhradne bio a prírodné suroviny, žiadne parabény, minerálne oleje, živočíšne či geneticky modifikované prísady, nie je testovaný na zvieratkách a aj obaly sú ekologicky spracovávané. Je lisovaný za studena a neobsahuje okrem konopného oleja žiadne iné, prídavné látky.
Ja tento olej využívam ako nočnú starostlivosť o tvár, pery a krk a poriadne si potieram aj kožu v absolútnej blízkosti očí a nemám žiaden problém so štípaním a podobne. Vstrebáva sa stredne dobre, nie je ani extrémne mastný ako arganový či ricínový olej, ale ani suchší ako olej z hroznových jadier. Dokonca sa mi zdá, že je výživnejší aj ako kokosový olej. 
Počas niekoľkotýždňového používania som nezaznamenala výskyt vyrážiek či upchávanie pórov, takže je skutočne vhodný aj pre mastnejšiu a problematickú pleť. 
Jeho vôňa je, no.. špecifická. Pripomína mi to detstvo, keď sme si so susedom robili "voňavky" tak, že sme rôzne nazbierané lupienky kvetov pretláčali cez sitko do vody :) Takže asi tak to vonia + pach pokosenej trávy.


Používate oleje? Aké?

2 komentáre:

  1. saloos oleje su super a celkom ma pobavilo vysvetlenie ako vonia :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja mam teraz rakytnikovy akurat som si ponatierala tvar tak som velmi zvedava ci mi pomoze s akne :)) uz sa neviem dockat rozdielu snad sa nebudem mazat zbytocne no aj tento tvoj vyzera lakavo :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers