23. 8. 2014

Intimate


Už je to dávno, čo som publikovala článok o intímnej hygiene a iných vymoženostiach, ktoré má moderná žena. 
Najnovším prírastkom je Ziaja Intimate creamy wash. Krémový gél na intímnu hygienu, ktorý dostať v 3 verziách.
1. Gél s kyselinou laktobionovou určený hlavne citlivej a podráždenej sliznici
2. Gél s kyselinou hyalurónovou, ktorý som obdržala aj ja a je určený na zvlhčenie a ochranu pred dehydratáciou
3. Gél s kyselinou mliečnou na ochranu prirodzenej bakteriálnej flóry a udržanie kyslého pH.


Všetky majú až 500 ml (mne 400 ml stačí na rok) a ich cena je veeeľmi príjemná- len 5,52€.
Gélik mi prišiel práve v čase, keď som spotrebovala Lactacyd a kúpila si Saforelle (o ňom inokedy).

Na balení je skvelé, že má pumpičku- to má máloktorý intímny gél. Je minimalistické, biele s veľkým tmavomodrým nápisom.

V zložení môžeme vidieť ošetrujúce zložky ako alantoín, kyselinu mliečnu či pantenol.


Aký je váš obľúbený intímny gél?

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers