14. 7. 2014

Bez dlhých rečí

Prejdime opäť k súťaži.
Minule som spomínala obrovské výpredaje v 101 drogérii, tak prečo by som vás o ne ukrátila?
Ja som tam prišla na druhý deň zasa a hoci som čakala prázdne regále, opak bol pravdou. Oni tam pridali ešte viac vecí a dokonca aj značku Dermacol.

PODMIENKY SÚŤAŽE:
byť zo SR alebo ČR
napísať komentár kde bude váš (hoci aj zašifrovaný) mail
urobiť tak do konca týždňa, teda do nedele 20.7.2014 do 20:00


Na fotke je síce Dermacol lip seduction v odtieni 02, ale nakoniec som sa rozhodla nedať všetky veci také nudné nude a zamenila som ho za výraznejší s č. 10
-ďalej tam je lícenka NYC, odtieň Park avenue plum, Scandaleyes tekuté dhotrvácne tiene v jemnej hnedobronzovej (Rich russet), Apocalips v odtieni Phenomenon, riasenka Astor Stimulash volume

24 komentárov:

  1. Och, škoda, že tú 101ku nemám vôbec poruke odkedy pracujem fulltime a po práci nie je čas ani chuť sa niekde ešte trepať.. Tak snáď sa usmeje šťastie :))) A mail je na našom blogu.
    Veronika

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ach jo, ja som isla hned na druhy den do obchodu a u nas ziadne vypredaje..vlastne par veci bolo, ale nestalo to ani za pozretie..:( skoda,,,, tak teda skusim stastie u teba :-) inak ten dermacol, ktory si nakoniec do GW nedalo v odtieni 02 som chcela skusit :-D dala si do gw same veci, co by som si aj ja sama kupila :-)
    dora.mrkvova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  3. uff, sice som momentalne v zahranici bez 101 v dosahu, ale ak by ma doma cakalo Dermacolovske prekvapenie, velmi by ma to potesilo :) email si lahko dohladate na blogu. inak vdaka za DC tipy :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Zbožňujem výpredaje a vôbec akcie a keď si kúpim nejakú super vecičku za tak nízku cenu teším sa z nej dvojnásobne viac :D môj mail je angelity.blog@gmail.com :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Joj samé pekné veci :))
    sunriseofmylife787@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Apocalips somsi chcela kupit este ked u nas neboli dostupne, potom ma to preslo a teraz znovu po nich pokukujem,tak snad ... :)
    andrea.kukuckova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  7. super vecičky :) luckavyle@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Keby tak všade vo výpredajoch postupne dopĺňali tovar :).
    dalila2809svk@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  9. No ja som po tvojom príspevku tiež nabehla do 101-tky, ale takmer nič. Z toho čo tam mali, tak ma absolútne nič neoslovilo, a na niektoré veci bola zľava cca 40-50 centov... A inak tiež chválim výber vecí. Neverím, že niekomu by sa takýto balíček nepáčil :)
    blondiearea(zavináč)gmail(bodka)com

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ja som tiež taká kozmetická maniačka :D a po tvojom článku som išla mrknúť do našej 101- tky. Zľavy síce boli a dosť výrazné, ale len napr. na vybrané odtiene rúžov a pod. Čiže to určite nebola nejaká celoslovenská akcia :( Balíček si urobila krásny a rada sa zapájam :)
    sinkovicova.jana@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Tak to vypadá velmi lákavě :-)
    Email na mém blogu, ale pro jistotu - marketa.krocilova@email.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  12. toto vyzerá dobre... :)

    reichlova.petra@zoznam.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  13. Jej to je milá GA, od NYC som ešte nič nemala, tak skúsim šťastie:)
    petra.kuklova@centrum.sk

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Ja som sa išla pozreť a u nás nemali žiadne zľavy :((... n.michelle.k35@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  15. parádička vecičky

    alzbetajackova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  16. Krásne ceny si vybrala, som zvedavá na výherkyňu:))
    juliana.odziomkova@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  17. Skúsim sa zapojiť :-)
    pastierovad@hotmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  18. Moc pěkný balíček! :) hezkakytka@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  19. po tom lesku neskutocne dlho tuszim!! :))
    cabin.crew.slovakia@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  20. zkusím štěstí :)
    greenballx@seznam.cz

    OdpovedaťOdstrániť
  21. Krasne, krasne :)

    jaivjak@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  22. uuu to ešte stíham, vidím tam klikací Dermacol rúž, Rimmel a NYC - nedolala som :3
    mail: purpurovalastovicka@gmail.com

    OdpovedaťOdstrániť
  23. nejka som si tejto sutazi ani nevsimla ale stiiiham! :D
    killer@privatnet.sk

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers