9. 6. 2014

Zažiar ako hviezda


Akurát, čo som vám chcela predstaviť pravdepodobne najdokonalejšie tužidlo na vlasy, od Schwarzkopf mi v rámci spolupráce prišlo tužidlo a lak na vlasy z rady Got2b Rise'n'shine, ktorej heslom je Zažiar ako hviezda.
Na fb stránkach Got2b si môžete aj zasúťažiť o spomínané produkty, ale teraz späť k mojej recenzii.

Odkedy som sa dala pred Veľkou nocou ostrihať-spomínala som to v tomto článku- musím si vlasy tužidlovať a fúkať cez okrúhlu kefu, inak to nevyzerá dobre. Už som si zvykla, snáď mi aj bicepsy narástli, čo mi to trvá asi 20 minút, má to však jednu výhodu. Natužidlované vlasy sa menej mastia a to sa mi hodí! Navyše som si istá, že aj na druhý aj na tretí deň sa zobudím s vlasmi normálneho tvaru a spozorovala som, že sa mi nerobia hniezda :)

Keďže kaderníčka použila na moje vlasy tužidlo Got2b Volumania, kúpila som si ho tiež. Vystihla som ho v akcii v DM za 4,19€, inak stojí aj o 1€ viac.
Jeho plusom je, že je sprejové, takže len pretrepem a strieknem priamo ku korienkom.Tam sa už vytvorí klasická pena, ktorú následne vmasírujem a je hotovo. Je skutočne silno tužiace a vonia ako maliny :)

Porazil Rise'n'shine v súboji konkurentku Volumaniu?
Čítajte ďalej.
Rise'n'shine majú zabezpečiť extra objem, oslnivý lesk a vlasy majú ostať na dotyk hebké.
Tužidlo je klasické, penové, nesprejové- pretepeme, vytlačíme šľahačku a votrieme do vlasov. Proste klasika. Avšak keďže som si zvykla na Volumaniu, tento spôsob mi pripadá menej praktický, lebo tužidlo sa dostane aj kadetade, nielen ku korienkom.
Vlasy som si vyfúkala ako vždy, objem som dosiahla ako vždy. Ale pozor, vlasy boli na dotyk skutočne hebké, akoby tam žiadne tužidlo nebolo. Nechcela som sa však tešiť predčasne a počkala som do ďalšieho dňa. Zaťažkávacia skúška- spánok! Ráno sa zobúdzam, pozerám do zrkadla. Vlasy sa mi zdajú menej objemné ako po Volumanii. Tvar je však v pohode, môžem vyjsť na svetlo sveta.
ZHRNUTIE:
+ hebkosť + lesk
- slabšia tužiaca schopnosť (avšak porovnateľná s bežnými tužidlami, holt, Volumania je tužidlo silného kalibru. Kratším vlasom by zaiste stačilo, ale moje dlhé vlasy majú istú váhu a gravitácia bohužiaľ pôsobí.)
 Lak na vlasy. Čo k nemu dodať... Nezlepuje, vlasy pekne drží na mieste, nie sú po ňom tvrdé, dodáva jemný lesk. Ako každý lak, aj tento je najlepšie aplikovať viacerými krátkymi strekmi. Mnohí ľudia robia chybu, keď jediným dlhýýýýýým stlačením aplikujú lak- ten sa potom dostane všade do ovzdušia a málokde ostane na vlasoch. A ani nemusím hovoriť, že sa následne v kúpelni nedá dýchať.
Oba produkty majú krásne staroružové balenie a celkom príjemnú vôňu. Laku ostanem verná a tužidlo už dobre slúži mamke (ktorá má krátke vlasy a rovnako "krátke" nároky na tužidlo). Celkovo s Got2b mám len dobré skúsenosti a ani teraz viacmenej nesklamalo.

Spravila som síce aj fotky po vyfúkaní, ale vyzerajú desne :) Ak sa rozhodnem ich sprístupniť, uvidíte ich jedine na mojej FB stránke. Pre istotu čekujte. PS: výherkyňou súťaže sa stala DOROTA s komentárom č.3. Napíš mi na veronika.bejdova163(zavináč)gmail.com svoje meno a adresu. :)

Máte produkty Got2b?

13 komentárov:

  1. To malinové tužidlo som používala keď bolo v klasickej verzii a mala som ho veľmi rada. V tomto sprejovom prevedení som ho ešte neskúšala, ale v drogérii som na neho už viackrát pozerala.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ja som zase dlhé roky verná laku Volumemanii od Got2b, ale teraz mám práve lak Rise n shine, tak som zvedavá

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Raz som mala z tejto sady lak na vlasy a veru bol najlepsi :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja tiež rozmýšľam nad týmito vecičkami. ale idem na krátko tak sa trochu bojím

    pls follow me:
    http://anahjalliyah.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  5. janka: určite skús aj toto. je to paráda :)
    lenka jančová: pre zmenu ja asi vyskúšam aj lak volumania

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Ďakujem krasne za vyhru :-) Got2b som neskusala, ale vzdy sa mi pacili ich obaly :-) inak nezmenila si fotak? Sa mi zda, ze mas ine fotografie, ale moze to byt len moj dojem :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. dorota: asi len svetlo, alebo mozno styl fotiek- ale fotak som nemenila :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. greeeat pics.
    you got a new follower ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Krásne obaly majú! Ja by som tiež chcela začať používať ružidlo kvôli objemu, ake ešte som sa k tomu neodhodlala, bojím sa, aby mi neostali zlepené vlasy :/

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Vobec neostavaju zlepene :-) skus a uvidis

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Máš veľmi pekný blog.Držím palce v blogovaní.Budem rada,keby si si pozrela ten môj.Ďakujem...♥

    http://petushbeautybook.blogspot.sk/

    OdpovedaťOdstrániť
  12. Ahoj, pozývam ťa na giveaway na mojom blogu- http://michelleeskingdom.blogspot.sk/2014/07/giveaway-flip-up-sunglasses.html
    :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers