1. 6. 2014

Terapeutický vegánsky kúpeľ

Ahojte!
Už som tu spomínala stránku www.biobeauty.sk respektíve ich facebook BioBeauty.sk . Najprv som vďaka ich pravidelným súťažiam vyhrala Funny Bee Swinging morning čistiacu penu na tvár, o ktorej bude recenzia onedlho a teraz (pred 2 týždňami) mi došla na recenziu pena do kúpeľa značky Skin Blossom, ktorú práve oni ako prví uviedli na slovenský trh. Musím povedať, že bolo veľmi ťažké vybrať si jeden produkt z tej nádhernej ponuky. Ale nezúfam :)) Ceny sú viac než prijateľné!
Takže k veci. Skin Blossom Therapeutic bath soak- je liečivý penivý kúpeľ. V popise má aromatic cleanse & relax. Došiel mi práve vhod, len 4 dni pred štátnicami, takže som pravidelne relaxovala vo vani s bohatou penou a ukľudňujúcou vôňou. Extrakty z levandule, aloe, kokosu, rozmarínu a ylang-ylang navodzujú skutočnú psychickú pohodu a robia pokožku vláčnou. Obyčajný kúpeľ sa stáva zážitkom. Klasické peny do kúpeľa sú síce fajn, ale Skin Blossom si ma získal svojou surovou prírodnou bylinnou vôňou. Na levanduľu som zaťažená a verte či nie, po tomto kúpeli je moja pokožka taká mäkká! Dokonca keď som si umývala vlasy a namočila som si ich v tomto kúpeli, zdali sa mi hladšie a nemotali sa.

98,85% ingrediencií je prírodných, neobsahuje SLS, parabény, PEG či silikóny a pod. a je vyrobený v UK.
Doma sme si kúpeľ obľúbili asi všetci. Za všetko hovorí do polovičky minuté balenie v priebehu 14 dní a to ani nie je treba použiť veľa produktu na vytvorenie peny! Verím, že by pri príležitostnom používaní raz týždenne vydržal celú večnosť. My sme si, bohužiaľ/ chvalabohu vypestovali závislosť :)
Skin Blossom filozofia je silno ekologická, obaly sú recyklované a recyklovateľné, má Soil Association aj Vegan Society certifikát- ich produkty aj jednotlivé zložky sa netestujú na zvieratách a sú rastlinného pôvodu. Vzorky neprodukujú z jednoduchého dôvodu- zbytočné obaly, zbytočný odpad a zbytočné navýšenie cien. Presvedčte sa sami v eshope, že ich ceny nie sú premrštené a dostupné takmer pre každého.
Poznáte Skin Blossom? Čo vás zaujalo z ich ponuky?

5 komentárov:

  1. já mám na testování krém na ruce a jsem z něho nadšená, dřív jsem značku vůbec neznala :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. O této značce čtu poprvé, hned jsem se podívala na e-shop a ty ceny vážně nejsou špatné. Jenom to poštovné do ČR je teda brutální. :-(

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Pekny vecer, postovne do ciech zacina uz od 3,9eur v zavislosti od hmotnosti a zvoleneho dopravcu, snazili sme sa s cenami za dipravu do cr ist co mozno najnizsie..tak snad novy cennik potesi aj zakaznicky z cr :)

      Odstrániť
  3. Oooo, tá voňavá kombinácia musí byť dokonalá ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj, na mém blogu právě probíhá Giveaway, tak se přihlaš :)

    http://nm-fitness.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers