2. 6. 2014

Telové mlieko na zjedenie

Značku Ziaja určite všetci dobre poznáte. Moja mamka "fičí" na ich rade s kozím mliekom (v súvislosti s ňou mám jednu historku- mamke som k narodeninám okrem iného dala aj  sprchový gél s kozím mliekom a tak po mesiaci sa pýtam, prečo ho má v obývačke... odpoveďou mi bolo, že prečo by tam nemohol byť?! no len tak mimochodom, je to sprcháč, mami... ahaaa a bolo mi divné, že to ako telové mlieko trošku lepí, ale aj tak to bolo dobré :))
Mne bolo v rámci spolupráce so Ziaja doručené kakaové telové mlieko. A isto tušíte, že zas začnem hovoriť o tom, aká som na mlieka náročná a bežné mlieka mi nevyhovujú. Ale už je to raz tak. Ako obstálo toto?
No výborne! Mlieko je hutné, skoro ako telové masielka, má báječnú vôňu kakaového masla (minulý rok na galenike som si k nemu stále pričuchovala, zbožňujem tú vôňu... až je škoda, že sme ho používali na výrobu čapíkov :D ). Vzhľadom k jeho konzistencii nie je príliš rýchlo vstrebateľné, ale zas to netrvá ani večnosť. Dlho hydratuje a premasťuje pokožku, ale nie je to také mastné ako Excipial Lipolotio. Vôňa je božská a trvácna. Je jednoducho tak akurát.
Mliečko je vybavené pumpičkou, ktorá je zabezpečná OPEN a STOP mechanizmom, balenie má až 400 ml a je jednoduché, pekné, biele s kakaovým textom. Videla som ho v Tescu a v Kauflande, ale Ziaja produkty nájdete aj v 101 drogériách, Hypernove a v nezávislých predajniach. Cena 5,89€.
Z oficiálneho popisu Ziaja : telové mlieko pokožku jemne premasťuje a dodáva jej pružnosť. Pri pravidelnom používaní vracia pokožke pekný vzhľad a výrazne upravuje jej sfarbenie. Výborne sa hodí na masáže, počas ktorých kakao upokojí myseľ a uvoľní nahromadený stres.
Ja len dodám toľko, že keďže sa blíži leto, budú pre vás kakaové produkty to pravé orechové, pretože práve kakaové maslo pomáha udržiavať pekné letné opálenie.

K dispozícii sú ešte krémové sprchové mydlo, 500 ml, 3,79€ a krém na ruky, 80 ml, 3,29€.

9 komentárov:

  1. Historka so sprchovým gélom je super :-) Moja mamka, vždy keď jej ja, alebo sestra dáme kopu nazbieraných vzoriek na zrelú pleť, radšej sa dopredu pýta, čo je čo, lebo už tiež došlo k niekoľkým úsmevným zážitkom :-) Toto mlieko vyzerá naozaj dobre a mne tiež vyhovuje máločo. Nebudem sa natierať niečím, čo neurobí nič a má nulový efekt. Už naozaj musím niečo od tejto značky vyskúšať, keď pozitívne recenzie sa valia z každej strany.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. no juli, včera mamča vytiahla zbierku vzoriek, že si ide s niečim namazať päty, otvorí jednu, vytlačí a hups..makeup...

    a toto ziaja určite vyskúšaj, je veľmi výživné. tiež neobľubujem mlieka, ktoré za 5 minút vsiaknu a ostane po nich suchota

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Z tejo "čoko" rady som skúšala sprcháč a bol príjemný, ale u mňa tiež vyhráva "kozia" rada.. Moja babka nám zasa pre zmenu vodeodolnou centrofixkou robí popis na kozmetiku, čiže naozaj krása už na prvý pohľad...:)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krasne husty + pumpicka, to vypada dobreee. Musim zkusit a necham si ho v obyvaku!:))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Nad touto kosmetikou přemýšlím už dlouho, určitě v nejbližší době také vyzkouším :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som nejaké takéto mala a mala som po ňom neskutočne hebkú pokožku:)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. toto mliecko mam tiez a velmi prijemne.. len skoda tych parabenov..

    OdpovedaťOdstrániť
  8. dorota: excipial u lipolotio tiez nie je zlozenim bohvieco, ale ked to cloveku robi dobre, co narobi :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers