17. 5. 2014

Snívam

...lebo verím, že sny sa plnia!

Momentálne nie som v stave vyprodukovať plnohodnotný článok a tak si recenzie nechávam na neskôr. Mám toho dosť čo recenzovať, mnohé veci som vám ešte neukázala, práve mi napadlo, že som si za úspešné odovzdanie diplomky kúpila tretí tienik Artdeco do paletky a mám jeden krásny cez-deň-nositeľný červený rúž. Celkovo som si dekoratívnu kozmetiku nekupovala, presne, ako som si sľúbila. Návštevám drogérie som sa nevyhla, ale nutnosti typu lak na vlasy, tužidlo človek kupovať musí, aj keď sa snaží šetriť.

V rámci psychohygieny som si prezerala stránku www.lovebeauty.sk a ochkala nad tou náderou. V tej chvíli som sa rozhodla postnúť aspoň taký nenáročný wishlistík, aby ste vedeli, že ešte žijem :) Produkty sú jasné- nechcelo by sa mi investovať nehorázne peniaze do rúžov, leskov či lakov na nechty alebo nedajbože ceruziek na oči. Lákajú ma rôzne paletky, lícenky s prepracovaným dizajnom či multifunkčné vecičky.
Čo by ste si vybrali VY?
Clarins- Opalescence púder na tvár či lícenka- Opalescence preto, lebo obaly sú nádherne opaleskujúce, schválne, nájdite si fotky, ak ste to ešte nevideli :) 39,99€
Clarins- eye quarter and liner palette, z letnej limitky 2014; Clarins ma vážne priťahuje. Omnoho viac, než Chanel alebo Dior; 36,99€
Clarins do tretice- Eye quartet mineral palette Vibrant light, spring 2014; farby ako pre mňa, 39,99€
YSL- Tuxedo makeup palette s 5 tieňmi, 1 rúžom, 3 leskami, 1 lícenkou, 1 rozjasňovačom, riasenkou a aplikátormi v lakovanom puzdre. Už len ten názov Tuxedo a fakt, že je to YSL mi hovorí, že toto je niečo, čo musím mať, nestarnúca klasika atď; 59,99€

Minule som na už-neviem-akom-blogu v komentároch pod podobným wishlistom čítala, ako inak, od anonyma, že vraj blogerky zverejňujú takéto wishlisty, aby firmy vedeli, čo im majú poslať. Takže odkaz pre všetky eshopy, zástupcov Clarinsu a YSL či dobrovoľníkov- TOTO!

5 komentárov:

  1. Paletku tienov od Clarins mam doma, len v inych odtienoch, ale balenie take iste zlate. Bol to darcek, ale sama by som si ju nekupila, ked porovnam kvalitu tienov napr. so Sleek, tak tie su urcite lepsie, tie Clarins sa mi zdaju malo pigmentovane (aspom ta moja paleta) urcite nie hodne takej vysokej ceny :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. :D....ahá tak takto to je:))) inak mám ich likenutých na fb...a ochkám furt! Aj presne nad tou Clarins paletkou a najnovšie and Guerlain meteoritkami, ktoré dali do akcie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mňa tiež veľmi láka Opalescence a paletka tieňov. Ja sa pre istotu tej stránke vyhýbam, lebo by som tam minula celú výplatu asi :D
    Mimochodom, geniálny nový dizajn! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ta tuxedo paletka je nadhernaa!! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. potom, keď budú posielať balíček, nech jeden pošlú aj mne:DD...ja mám od Clarins lícenku a nemúžem na ňu povedať zlé slovo. Inak sa tiež sa snažím nekupovať kozmetiku a celkom sa mi to aj darí, takže máš spojenca:), pekný výber:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers