10. 5. 2014

Meteoritky pre chudobných

 Nadpis článku berte s nadsázkou. Meteorités od Guerlain som nikdy nemala a ani som ich nikdy neskúšala. A ani dnešná recenzia nemá porovnávať farebné rozžiarujúce guľôčky (illuminating pearls) Giordani Gold Dreamy moments od Oriflame s tými svetoznámymi guerlainovskými.




 Začnime pekne od obalu. Ružovo zlatá kombinácia ma neuchvátila. Mnohí ochkali nad rozkošným obalom, ale ja by som privítala niečo iné, možno čisto zlaté spracovanie. Po otvorení na vás vykukne veľké zrkadielko a penová hubka, ktorú na nanášanie nepoužívam, ale aspoň chráni zrkadielko pred ušpinením a celkovo guľôčky pred vysypaním.



Guľôčky majú 5 farieb a že vraj 25g. Neviem, na to sa mi toho zdá dosť málo, ale nevážila som ich.
 1- biela, 2- zlatá, 3- tmavá ružová, 4-svetlá ružovo fialová, 5- zelená. Výsledkom po zmiešaní všetkých farieb je čosi neutrálne, nenápadné a pritom to aj dobre kryje.
 Kde tu badať malú trblietku. Kryciu schopnosť si môžte pozrieť na ľavej časti ruky- kým tá vyzerá pekne zdravo, "ružovo", pravá časť mojej ruky vyzerá ako posiata stareckými škvrnami. Na dolnej fotke priblížený záber na zamaľovanú časť ruky. Vidíte ten rozdiel?
Ja som produkt kupovala viacmenej naslepo, pretože jediná recenzia, ktorú som našla, obsahovala fotku pred a po, na ktorej nebolo vidieť nič. A z popisu som sa tiež veľa nedozvedela. Ani to, na čo to vlastne je.

Takže na čo tento púder vlastne je? Keďže sa jedná o illuminating pearls, v prvom rade vás rozžiaria. Ale nie tak, aby ste nemohli vyjsť v slnečný deň von. Sem tam sa mihne trblietka, ale je to viditeľné skôr zblízka. Celkový dojem je taký kvázi opaleskujúci. Len upozorňujem, že od rozjasňovačov to má fakt ďaleko. Až také žiarivé to nie je.
V druhom rade nahrádza klasický matujúci púder. Občas, keď si dám po makeupe aj matujúci púder, pripadám si ako maska. Matná a navyše taký púder podporuje dojem silného nánosu, aj keď to tak nie je. Tieto guľôčky splnia funkciu púdru- odsajú z vás lesk, mastnotu, ale pritom vám nedajú ten matný vzhľad, ale spomínaný žiarivý. Takže budete žiariť, ale nie mastnotou či príliš hydratačným makeupom.
V treťom rade majú jemnú kryciu schopnosť.

Ťažko sa mi to vysvetľuje, ale v konečnom dôsledku je to parádna vec. Krásna náhrada klasických púdrov pre tých, ktorí potrebujú púder používať, ale nepáči sa im výsledný efekt. Cena sa v akcii pohybuje okolo 9,99€.

Používate meteoritky? Zaujali vás tieto guľôčky?

14 komentárov:

  1. Ja ich mám, používam ich ako rozjasňovač lebo tie mini trblietky by som po celej tvári nezniesla, takže si neviem celkom predstaviť používať to ako púder.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som si ich kúpila za to balenie :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  3. anonymný: fakt? ja si to dám na celú tvár a takmer nie je trblietky vidieť. keby som to chcela ako rozjasňovač, musela by som naniesť viac vrstiev :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. danda: ja si nemôžem pomôcť, ale klasické bronzové guľôčky majú podľa mňa krajšie balenie :D

    OdpovedaťOdstrániť
  5. já mám ty od Guerlaina a používám je dost málo a spíš jen jako rozjasňovač, na celou tvář si to taky moc nedovedu představit, to potřebuju klasický pudr :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Já si vždycky myslela, že tenhle produkt je jen na rozjasnění, celkem si neumím představit, takové barevné kuličky, že bych si to dala na celý obličej.. Ale líbí se mi, jen bych pro ně asi neměla moc využití, nevím no.. Na pohled pěkné, ale nemusím mít všechno:))

    OdpovedaťOdstrániť
  7. ilovemakeup: uvádza sa, že sa to môže dať aj na celú tvár- samozrejme treba mať pri tom ľahkú ruku :) druhá možnosť je spomínané rozjasňovanie.
    závisí od vkusu a od množstva :)

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Tento druh výrobku som ešte nemala a ani neskúšala. Tvoja recenzia ma, ale celkom zaujala. Mrknem v katalógu.

    OdpovedaťOdstrániť
  9. púder vyzerá pekne, zaujalo ma to že sa dá použiť aj na celú tvár, ja mám veľmi rada tie bronzujúce guličky od Oriflamu.

    OdpovedaťOdstrániť
  10. vyzera to super aj balenie je pekne po celej tvari asi nie ale ako rozjasnovac super
    pozyvam na mini GA http://ela-ika.blogspot.sk/2014/05/majova-giveaway.htm
    Ela

    OdpovedaťOdstrániť
  11. Ja tieto gulicky mam a podla mna su nie velmi vydarene, je ich naozaj malo v takom velkom obale, pouzit ako puder na celu tvar sa tiez neoplati, tie trblietky mi vadia. Este tak ich pouzit na ten klasicky bronzovy gulockovy puder na nejaku vecernu prilezitost.

    OdpovedaťOdstrániť
  12. anonym: ja mám ešte podobné guľôčky od skin79 a tie sú fakt veľmi veľmi trblietavé. oriflame mi oproti nim príde úplne ako nič :)
    ale samozrejme závisí od vkusu a možno aj od "kusu". možnože sú niektoré trblietavejšie než iné kusy

    OdpovedaťOdstrániť
  13. efekt vyzerá pekne, viem si predstaviť ten rozjasňujúci efekt, v podstate, čo som čítala recenzie na Guerlain, tak tiež ten efekt nebol viditeľný, ale bola skôr odozva od okolia, že človek vyzeral sviežo:)

    OdpovedaťOdstrániť
  14. Vypadají moc pěkně :) Já mám meteority od Guerlain z té poslední kolekce a jsem moc spokojená :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers