27. 4. 2014

Najslabší článok

Peny na holenie kupujem bezpodmienečne v DM drogérii. Ich značka Balea má, ako isto viete, peny lacné, krásne voňavé a slúžiace tak, ako treba.
Naposledy som siahla po "Očarujúcej vôni" Venedig, pene s romantickou vôňou metropoly romantiky. Aspoň tak sa to tam píše.
Vôňa je sladká, taká ovocno-kvetinová, akoby šlo o nejaký parfém.
A ako som písala v predošlom článku, či si chcete prečítať o penovom faile, tak tu je.
Táto pena je jednoducho najslabšia zo všetkých, ktoré som doposiaľ mala. Broskyňové, citrónové a iné ovocné v širokom balení boli perfektné, ale táto vytvárala peknú penu len pri prvých dvoch použitiach. Pena, ktorá vyšla, sa pri vytlačení ešte nadýchla a zväčšila svoj objem, ale od tretieho použitia už vychádzala iba riedka biela tekutina. Keď som fľašou intenzívne asi minútu trepala, tak vyšla aj pena, ale nebolo to ono. Nezväčšila už tak svoj objem a mám taký pocit, že čím menej obsahu vo fľaši bude, tým horšie to bude aj s pretrepávaním až napokon nevyjde ani chabá pena.

Nespomínam si, že by som mala takýto problém aj s predošlými penami. Takže túto veľmi neodporúčam.

Máte ju? Máte rovnaký problém s penami na holenie?

8 komentárov:

  1. já mám od nich tu bio, ta taky moc nepění, jenom když ji brutálně natřesu, ale holí se s ní dobře, nedráždí, nevysušuje a to nepěnění je pro mě znak toho, že to prostě není chemka. u téhle to ale teda nechápu... jinak jsem měla ještě tu jejich kalsickou růžovou a z té jsem se šíleně osypala :(

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja kupujem tie klasicke Baleacke peny, aj vcera som kupila novu ediciu, nejaku tropicku, som zvedava. Su celkom fajn, ale najradsej mam peny od Gillette, takze sa snazim vzdy vycihat, ked su v akcii, lebo 5 Eur sa mi za ne davat nechce.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ja milujem tie gély, ktoré sa potom pri kontakte s pokožkou menia na penu. Tá pena je taká skvelá, nadýchaná. Navyše, tá nová kokosová je úplne geniálna ♥

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Tiež ju mám a zámerne s ňou plýtvam, pretože ten dávkovací patent ma trošku vytáča.. Nemám rada, keď musím na kozmetiku vyvíjať hrubú silu..:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. takže nie som sama a nemám vadný kus
      tiež sa teším, až sa domíňa

      Odstrániť
  5. Ja peny už niekoľko rokov nepoužívam, nahradila som ich gélmi. Podľa mňa lepšie priľnú k pokožke a tá je aj menej podráždená, strojček lepšie kĺže a oholenie je dôkladnejšie. Gély má Balea veľmi dobré a takmer sa vyrovnajú Venus gélom od Gilette, hoci tie u mňa výťazia, s Baleáckymi nemám problém a rada to striedam.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. po tejto pene už radšej budem siahať po tých géloch. viaceré ste ma o tom práve presvedčili :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers