7. 4. 2014

Môj (ne)kozmetický wishlist jar/leto

gorila.sk
Hihi, Jamieho Olivera pozná asi každý a táto kniha ma spomedzi jeho mnohých kníh fakt silno zaujala. Recepty sú nielen rýchle, ale čo som si ju tak prelistovala (a poslintala), tak aj ingrediencie sú v pohode dostupné a "normálne". Proste niektoré zahraničné kuchárske knihy sú príliš exotické. Ale 15 minút v kuchyni nie. A aj keď stojí trošku viac (25-30€, to už aj Nigella je lacnejšia), cítim, že ju musím mať!
facebook.com
Plánujem si zaobstarať nové plavky a pri potulkách internetom som natrafila na tieto. Nie som si istá farebným prevedením, ale strih je dokonalý. Zatiaľ vedú tieto ružové.

Vo wishliste mám pripísané aj šaty. (Aspoň) jedny letné, jedny na štátnice, promócie. A kraťasy s vysokým pásom.

Fajočku si dávam za kúpu dokonalých čiernych lodičiek, ktoré som objavila v malom butiku v michalovskom Tescu a dala som za nich trošku nekresťanský peniaz (pre niekoho možno ani nie), ale je to iný level, čierne lodičky nie sú sezónna záležitosť a konieckoncov je to dobrá investícia.

Ale zišli by sa mi sandále, moje milované, biele, nenormálne vysoké ale pohodlné platformy vypovedali službu. Že sa divím, keď slúžili 4 roky...
Z kozmetiky, prekvapivo, nechcem nič. Chodím okolo regálov v drogérii a jediné, čo dávam do košíka, je antiperspirant (už niekoľko rokov ten istý- Garnier minerals 48h), lak na vlasy, odličovacie tampóny, žiletky. Something's wrong with me?!

Posledným bodom v pomyselnom zozname je pridať na blog z času na čas nejaký OOTD. Len vymyslieť, kto ma kedy ako sfotí :-/

Čo máte vo svojom zozname VY?

3 komentáre:

  1. To sa divím, že sa ti zdá, že v tom Jamie-m sú dostupné suroviny, my ju máme doma a práve kvôli finančne náročným surovinám z nej veľmi nevaríme...
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. žeby som pozrela práve na také "dostupné" recepty?
      ako píšem, len som prelistovala :-/
      nepotešili ste ma, baby

      Odstrániť
  2. tak dúfam, že tie lodičky čoskoro predvedieš!!:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers