20. 4. 2014

Deň za dňom

 V prvom rade Christos voskrese! Prajem Vám všetkým krásne veľkonočné sviatky!
Od piatka, upozorňujem VEĽKÉHO piatka sledujem na FB priania príjemných sviatkov, veselej Veľkej noci a podobne. Trošku choré, keď to bol deň najväčšieho pôstu, deň ukrižovania Ježiša... Nie som bohvieaký kresťan, ale toto ma rozosmialo. Ale to len tak na okraj.
Prinášam ďalší "random" post, alias súhrn nekvalitných fotiek.
 So sestrou sme objavili čaro CHIA semienok, čo sú semienka Salvia hispanica, veľmi drahé, veľmi výživné, veľmi cenené. Plné minerálov, vitamínov, vlákniny a energie. Postátím vo vode sa okolo semienok vytvára "sliz", gél, ktorý pozitívne pôsobí na tráviace procesy v tele.
 Konečne mi zmizla dermatitída okolo nosa aj tie suché mapy okolo úst. Stačili mi na to kokosový olej a 2 sedenia s dusíkom a chvalabohu som nemusela použiť steroidno-antimykotickú masť.

Na terase Lobby baru... Prvé slnečné lúče lákajú, konečne. Po úspešnom odovzdaní diplomovky zaslúžený apple-mango drink :)
 Lekárenský outfit číslo 3. Oživila som ho modrou vestou. Bielu našťastie nemali :) Btw, toto je posledná fotka s mojimi dlhými oranžovými vlasmi- čítajte ďalej!!!
 Niekto doma upratoval a doniesol nám "retro" lieky v komunistickom balení.

Kúpila som si dve zdobené vajíčka a ovešala orchideu. Moja veľkonočná výzdoba dosiahla svoj vrchol.
Mimochodom, výťažok z predaja veľonočných ozdôb putoval na nákup žinienok a i. podobných vecí do škôlky, kde pracuje eM :)
 Lúúúúštime, lúštime. Toto je prosím pekne odporúčanie na recepte od jedného všeobecného lekára. Ešteže od neho nechodí veľa pacientov.

Odhodila som zábrany a zverila som sa do rúk jednej milej kaderníčky. Požiadavka- tmavý melír, nech to skryje moje oranžové vlasy a prestrihať moje narovno zastrihnuté vlasy, ktoré už pri svojej dĺžke pôsobili strašne spľasnuto.
 Výsledok- café odtieň, hustý tenučký melír. Pôsobí veľmi prirodzene, na slnku je to príjemná medená, keď sa melírované pramienky zmiešajú s pôvodnými oranžovými, na bežnom a umelom svetle je to proste tmavá hnedá. A s prestrihanými vlasmi asi konečne vyzerám trochu staršie, či lepšie povedané, primerane k svojmu veku :) A že sú objemnééé (a skrúcajú sa mi)!
 Pri upratovaní som sa pustila aj do reorganizácie kníh. A tak som sa rozhodla, že vám rovno ukážem, čo mám nové. Dvakrát Jo Nesbo- Pancierové srdce a Diablova hviezda, Paul Young a jeho Chatrč, ktorú mám momentálne rozčítanú.
Narodeninový, vyprosený darček, na Slovensku vypredaný, objednaný až z Čiech- Mengele, Anděl smrti a meninový darček- Hobit. Hobita som už raz čítala, ale vôbec si to nepamätám. Teraz som pohrúžená do filmovej trilógie, tak som knihu proste MUSELA mať.
 Vytvorila som osobitný priestor pre farmaceutické záležitosti. Sestrička sa vyjadrila, že je to vidieť, lebo tu sú najhrubšie a najnesympatickejšie knihy. A ďalšiu si plánujem dokúpiť- o liekových interakciách, hmmmm.
 Knihy som už nemala kam dávať, pričom ešte kopec ich mám na rôznych poličkách v obývačke a v sestrinej izbe, tak som nimi zapratala aj stôl. Je možné, že ich stále nemám dosť?!
 A včerajšia- ráno lejak, obed nádherný, slnečný a poobedie zľadovatelé. Alebo ako u nás po sto rokoch padali krúpy. Biela sobota bola naozaj biela.
A ešte som si objednala tie ružové plavky, ktoré som vám už ukazovala. Predsa len zvíťazila táto farba.

A ešte fixačný sprej na makeup od Avonu, lebo som čítala pozitívne reakcie, je obrovský a v predošlom katalógu bol za dobrú cenu a plánujem aj jeden makeup od Mary Kay, lebo ma s ním kamarátka nalíčila a bol to ozaj luxusný kúsok. A samozrejme mi dochádza makeup od Oriflame...

Aj som si trošku nechala dorásť obočie, lebo nejakým nedopatrením som si ho vytrhala na tenšie, než som chcela. Druhá Cara už zo mňa nebude, ale je to lepšie.


Aký post chcete vidieť najbližšie?
Nákupy Yves Rocher /  recenziu krému RYOR by my mom / fail medzi penami na holenie / mix recenzií / Rimmel Scandaleyes krémové tiene / líčenie?

13 komentárov:

  1. skvelý random. Tie retro lieky ma pobavili, tiež som minule doniesla zásobu nepoužitých do lekárne, no boli našťastie z aktuálneho obdobia. Inak vlásky máš pekné. Páči sa mi tá farba...
    A tie krúpy ma dostali, u nás som nič také nezaznamenala...

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pekný random :) Tiež nechápem prečo sa na Veľkú noc, želajú krásne, pekné... a podobné optimistické sviatky, keď je to v podstate jedno z tých smutných období, keď to vezmeme z pohľadu náboženstva.
    Účes sa kaderníčke vydaril... veľmi ti to pristane :) Aj ja sa odhodlávam ísť kaderníčke už pol roka, tak sa musím rozhýbať :P
    No a krúpy padali aj u nás... apríl dokonale ukazuje, že je fakt pán apríl a strieda asi všetky možné počasia aké existujú.

    OdpovedaťOdstrániť
  3. chia semínka mám v práci a dávám si je pravidelně kvůli energii. jsem pak opravdu míň unavená a taková čilejší. akorát ten sliz je docela sranda pít :D dělám si je s cukrem a citrónem a dokonce si je občas nechají udělat i kolegové :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. my si ich robíme s extra dávkou citrónovej šťavy :) bez cukru

      Odstrániť
  4. Tak retro lieky ma dostali:)a som velmi zvedava na rimmel kremove tieniky!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Dobre vyzeraju tie vlasy. Precitala by som si o tom penovom faile :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak tých kníh máš teda dosť! Ja som začala teraz čítať 1984, lebo som doteraz videla len film. Ku kaderníčke sa tiež chystám, ale len trochu podstrihnúť :) A Mary Kay makeup aký chceš? Ten zmatňujúci? Ja si práve ten teraz chcem objednať, lebo som ho často používala pri líčení a je fakt super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. 1984 som čítala dávnejšie, knihu mi požičal a odporúčal kamarát. je to jedna z tých kníh, ktoré raz chcem mať vo svojej knihovníčke. a neuveríš, ale práve včera som ju pozerala na gorile a zvažovala, či ju hodiť do košíka, alebo si počkám :)
      a mary kay makeup neviem ktorý to bol :-/ ale kamarátka bude vedieť. ja si len pamätám, že bol tekutý, v tubičke a na to, aký bol ľahučký, veľmi dobre kryl a bol prirodzený

      Odstrániť
  7. som rada, že dermatitída je už ok a ten melír máš skvelý, si kočka!:), inak chia máme doma, ale nevedela som, že je ešte lepšie ich namáčať do vody, ďakujem za tip:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers