5. 4. 2014

Baleácka výzva

Kto ma pravidelne číta, ten vie, že som na krémy na ruky náročná. Nesmú byť príliš vodové, príliš rýchlo vstrebateľné, musím ich na rukách cítiť, musia pekne voňať, musia byť výživné, musia uľaviť mojim zoschnutých dlaniam a nesmú mi spôsobiť nežiaducu alergiu.
( Viac o mojich krémoch na ruky ste sa mohli dočítať TU a TU.)
Potom ale prišiel balíček od DM-drogerie markt a v ňom krém na ruky Balea s vôňou papáje a cmaru z limitovanej edície.
Prvá reakcia, to nie je nič pre mňa.
Druhá reakcia, fuuuuuuuuu, ten vonia ako multivitamínový džúsik.
Reakcia priateľa, to môžem aj zjesť?
Nebudem dlho chodiť okolo horúcej kaše. Ako som ho okamžite s malou dušičkou vyskúšala, tak ma veľmi príjemne prekvapil aj svojim účinkom (to je najpodstatnejšie, nie?!). Na to, že má ľahšie zloženie a nie je ani príliš mastný, ani príliš vodový, tak sa nevstrebáva rýchlosťou svetla. Na rukách ho cítiť minimálne 20 minút, potom sa pomaly začne vstrebávať a pomaly mizne z povrchu kože, ruky však ostávajú príjemne vláčne.
Čo k nemu viac dodať? Prekvapil a nemám voči nemu žiadne výhrady.
Za 1,19€ / 100 ml je to perfektný spoločník, ktorý nesmie chýbať vo vašej kabelke.
Aký je váš obľúbený krém na ruky?

10 komentárov:

  1. teraz si mala nalakala :D ja velmi sice nie som na kremy na ruky (nemam suche ruky, praveze dost sa mi potia a potom su od kremov kadejake klzke a lepkave :D) ale vzdy sa u mna nejaky najde - ked neviem odolat jeho voni a musim si ho kupit :D momentalne mam od l'occitane thé vert, lebo milujem tu vonu, inak je to skor taky vodnaty gel a ani nehydratuje (myslim) ale zase to pre mna akosi nie je faktor :D ale ta vona je fakt uzasnaa!!!:D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. až bude thé vert v mastnej verzii, zaobstarám si ho tiež, kvôli tej vôni :)

      Odstrániť
  2. Moj oblubeny krem na ruky je tiez od Balea, ale olivovy, tiez pekne vonia a na moje suche ruky je super a cena je tiez perfektna :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. asi sa po ňom neskôr pozriem :) vďaka za tip

      Odstrániť
  3. Já mám teď ráda od firmy Bione Cosmetics balzám na ruce s konopím.

    By-Moni

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Kým sa vstrebá prejde 20 minút ?.. to ja by som nevydržala, ale vôňa musí byť super :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. každý má iné nároky na krém :)
      ja to musím mať takto, ale chápem, že to niekomu bude vadiť.

      Odstrániť
  5. Nj, Balea má prostě úžasné vůně :3

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Tak toto musím mať, práve som dala priateľovi 2 krémy, ktoré mi nevyhovovali, čiže aj tak musím zabezpečiť náhradu....:D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers