26. 3. 2014

Odmlka

Viem, že ospravedlňovacie články tu nikto nemá rád, v podstate ani ja. Písať dokola, sorry, nemám čas, chodím do školy / práce a mám toho teraz veľa nikoho nebaví a vlastne nikto nedal nikomu sľub, že budeme prispievať pravidelne, každý deň presne o 17:00.

Takže hej, nemám čas, venujem sa písaniu diplomovky a zakaždým, keď si otvorím rozpísaný článok na bloggeri, akože na odreagovanie, tak ho aj hneď zavriem, lebo ďalšie písanie hocičoho ma prosto unavuje :)

Mám okolo nosa nejaký zápal, pravidelne sa mi to vracia a mizne asi už od decembra. Konečne som zašla za kožnou lekárkou a verdikt- periorálna dermatitída. Aj keď si myslím, že PERI- ORÁLNA by mala byť skôr okolo úst, nejaká dermatitída tam jednoducho je a mala by som sa vyhnúť všetkému hydratačnému, všetkému čistiacemu zosušujúcemu, takže dovi krémy, dovi makeup, dovi čistiace gély, toniká, masky... Neviem, ako to prežijem, keď hlavne nos sa mi vždy šúpe.

Hehe, absolvovala som aj terapiu dusíkom :) Asi som masochista, ale tá štipľavá mrazivosť okolo nosa sa mi veľmi páčila a normálne sa teším na zajtrajšiu "dávku".

K tomu predpredošlému odseku, akurát dnes mi došiel na testovanie ďalší krém od RYOR, tak ja neviem, ako to zvládnem. Asi si budem natierať len čelo a líca max do vzdialenosti 4 cm od nosa :D

A keď sme už pri pošte, tak dorazila aj vôňa Iceberg- White od Lučiaka. Je skvelá! Silne mi pripomína niečo, ale neviem čo. A keď citrusy a grepy vo vrchných tónoch trošku vyprchajú, dostane hlavné slovo hruška s kvetmi. V tej chvíli mi začne voňať ako Vivacity od Oriflame, len o trošku lepšie. A ten flakón je parádny :) Akože ľadovec. To bude ideálna chladivá vôňa na letné dni.
arome.cz 
 Mám ešte nejaké resty, čo sa recenzií týka a nie je toho málo, ale všetko to budem riešiť až nabudúci týždeň.

Čo máte nové vy?

3 komentáre:

  1. Tiez sa mi okolo nosa vyhodil zapal, este minuly december. Rovnako som sa vybrala ku koznej, rovnako mi to vypalila dusikom, ale mne bolo povedane ze to bude z citrusoveho ovocia, normalna alergicka reakcia (aj ked nie som alergicka na nic? :D), dala mi nejaku mast na predpis a dovidenia. Tak som si potierala, pravidelne sa mi to vracalo az sa to postupne stratilo. Neviem ci to bolo to iste, ale vyhodili sa mi take vodove pluzgieriky okolo nosa a ust a dost svrbeli, ako opar.

    Tak drzim palce pri lieceni, myslim ze ked tak testovanie pocka, zdravie je prednejsie ;) Alebo testuj na sestre :D A nech sa dari s diplomkou, prechadzam si tym istym a lezie mi to hore krkom, skoda ze diplomka sa nepise tak lahko ako clanky na blog.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. uzdrav sa a držim palce s diplomovkou :) potom sa tu opäť dúfam vidíme

    OdpovedaťOdstrániť
  3. som rada, ze sa ti paci :) Ten flakon je naozaj krasny. Tak uzivaj a nech ti diplomovka dopadne k spokojnosti.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers