17. 3. 2014

Mintie a výherca

Nestáva sa často, že sa chce moja miľúbená sestrička eM nechať nalíčiť. Ale včerajšok bol výnimočný deň, tak sa nechala... aj nafotiť :)
Na líčenie som použila svoju ebay 120-paletku, eyebrows set od essence, makeup Oriflame- Perfect fusion, lícenku Oriflame- GG Incontro, ružovú Essence kontúrku na pery som naniesla na celé ústa a pretrela som ich akousi vzorkou Oriflame- Powershine (jeden z tých svetlunko ružových rúžov), riasenka Miss Sporty- Pump up lash, púder NYC- Translucent.

No a poďme k žrebovaniu.

Vyhráva komentár s č. 9, teda Michaela Crash! Gratulujem!

A vy ostatní nezúfajte, lebo už onedlho tu bude ďalšia súťaž :)

8 komentárov:

  1. jupí jéééé teším sa veľmi a ďakujem! =)

    inak "mint" farba strašne fičí, na všetkom.. takže super kombinácia líčenia =)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. podľa mňa si ju nalíčila krásne! Síce ja moc tiene nepoužívam, len na nejakú výnimočnú príležitosť ale toto líčenie by som kľudne použila :)

    Stray Alley

    OdpovedaťOdstrániť
  3. výherkyni gratulujem, na tých prvých fotkách líčenie vyzerá skvelo:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. preto tento štýl líčenia milujem- "ukrýva" tajomstvo, ktoré je odhalené pri žmurkaní :D

      Odstrániť
  4. :-) pekné líčenie... tiež som podobné robila dávnejšie... mint a tyrkys farbu fakt môžem...:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. aj ja
      svedčí o tom farba stien v mojej izbe :P

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers