19. 3. 2014

Kvetinkové, pastelkové štetce

 Ako bola predstavená limitka štetcov od Essence, povedala som si, že im dám šancu. Predsa len, mám doma štetec na smokey eyes- resp. na blending a je straaašne jemnučký, príjemný a stále drží všetko pokope ako má. Tiež mám od Essence skosený štetec na lícenku a takisto spokojnosť. Chcela som si však pozrieť štetce v reály a podľa dojmov sa rozhodnúť, no hneď ako vyšli, už aj sa vypredávali a kým by som sa ja dostala do Košíc, mali by tam veľké... kuľové.
Takže som naslepo objednávala z www.mel.sk . Vybrala som si štetec na púder, štetec na lícenku, väčší a menší štetec na očné tiene a skosený štetec na obočie s kefkou z druhej strany. A aký je verdikt?
 Tak 1.) štetce sú roztomilé. Sú v pastelových farbách, každý má svoje meno. Fialový na púder je Lovely Lavender, koralový na lícenku Chaising Lacy, oranžový na oči je Blooming Tender, zelený na oči je Blow My Mint a na obočie nesie takisto názov Blooming Tender.




Po 2.) všetky majú plastové "návleky", ktoré napomáhajú držať tvar štetín.
 Po 3.) štetce na tvár majú veľmi jemné a teda príjemné štetinky. Sú husté a dobre sa s nimi pracuje. Štetec na lícenku ma plochý tvar a preto ho využívam na nanášanie makeupu ako "stippling brush". A je to omnoho lepšie ako hubka na makeup!



4.) Štetec na obočie je plochý, takže sa dostane všade a skvele sa s ním domaľuje obočie. Jedinou nevýhodou je, že hoci je superplochý, tak zároveň je dosť široký. Ako to lepšie vysvetliť? Ak držíte štetec horizontálne a farbíte si povedzme oblúk, je všetko super, ale ako ho otočíte vertikálne, napr. pre domaľovanie obočia pri koreni nosa a máte užšie obočie, môžete si pofarbiť tvár mimo obočia. Neviem, či je to jasné :)
 5.) Štetce na oči sú divné. Majú akési plastovejšie štetiny, tvrdšie, štetce sú zároveň ploché, čo len podporuje ich tvrdosť. Najprv som ich dlho nepoužívala, ale potom som sa odhodlala a hoci je to divné, maľujú dobre. Dokonca zvyšujú intenzitu niektorých tieňov. Napr. Famous paletka Leopard, v ktorej sú tiene dosť trblietavé a veeeeľmi maslové a majú tendenciu opadávať a nanášať sa trošku nerovnomerne, sa s týmito štetcami nanášala veľmi dobre a výsledok bol super. Takže som z nich zmätená. Ešte stále som im neprišla na chuť- veď uznajte, že ten užší vyzerá skôr ako štetec na korektor alebo rúž :D
 Ja štetce veľmi málo využívam. Doteraz som mala len ten skosený na lícenku a 3 na tiene- jeden plochý z Elf, jeden veľký širší na pohyblivé viečko/ oblúk pod obočím Hakuro a blending z Essence. To je všetko. Na ostatné záležitosti som využívala penové aplikátory, hubky, prsty...
Z toho dôvodu si nepotrpím na štetce a nemienim investovať výplatu do Real Techniques a pod. Takže za mňa spokojnosť.
Suma sumárum- za smiešne ceny od nejakých 1,30 do cca 3,50€ je to výhodná kúpa a som rada, že som to riskla :)

Máte ich? Ako ste spokojné?

13 komentárov:

  1. uz som ich omrkavala, ale ja tomuto cutie dizajnu velmi neholdujem, skor klasike.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. čierna klasika by bola síce super, ale predsa- je to essence, jarná limitka :) a čo môžem za tú cenu chcieť? najnovší zoeva design asi ťažko :)

      Odstrániť
  2. mám všetky a síce mám štetcov viac a používam ich veselo na všetko, som spokojná. Fialový používam na lícenku, ten koralový na make-up ako ty, zelený na tiene a ten uzučký na pery, ako si napísala. Za tú sumu... škoda, že sa mi nepodarilo ukoristiť ešte ten kabuki :)
    btw, s tým essence skoseným na lícenku som si ju ja naniesť pekne nevedela, po mesiaci som ho vyhodila. Sranda, že tebe vyhovuje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som kabuki mohla mať, ale netuším, na čo sa používa :D
      mne nanáša ten skosený lícenku pekne, aspoň si myslím, že nevyzerám smiešne :)

      Odstrániť
  3. Ja som ešte žiadny štetec Essence nemala. Ale celkom spokojná som s niektorými od Ebelin. Ja som strašne konzervatívna a asi ma šokuje tento dizajn :-D Ale skvelé, že sú kvalitné a že si spokojná. Nielen drahé štetce sú dobré.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. na ich obranu musím povedať, že hakuro štetec trochu pichá a tieto sú fakt jemné :)
      dizajn ma síce nešokuje, hoci čierna klasika by potešila viac, ale beriem to ta, že essence je pre 14+, nie pre zrelé ženy :D

      Odstrániť
    2. Ja viem, aj ja mam jeden pichlavy od Zoevy na ocne tiene a presne ten isty- dalsi kus je uplne v pohode, takze aj pri drahsich znackach to nie je istota. A pichat si do ocneho viecka, nic moc, to slzenie potom.

      Odstrániť
  4. Si ma celkom navnadila a vidím, že už nič nie je skladom :( Neviem, či sa to postupne dopĺňa (aj keď si myslím, že skôr nie, keď je to limitka), ale ten stippling brush by som veľmi chcela.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. skôr sa to už dopĺňať nebude a aj preto som sa v kúpe uponáhľala a išla naslepo, aj bez recenzií.

      Odstrániť
  5. tak si ich nakoniec ulovila:), ja som na ne pozerala, ale nakoniec som ich tam nechala:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja som chcela tiež ten na púder a na lícenku,ktorý by som používala na makeup,ale u nás sa to,ako aj všade,dosť rýchlo vypredalo..vyzerajú krásne

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Obzerala som si ich, ale nakoniec som odolala :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som neodolala, lebo takmer žiadne štetce som dovtedy nemala :D

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers