10. 3. 2014

Jordánsko u vás doma

Keď sa povie Kawar, napadne mi jeden zážitok z praxe z lekárne v Košiciach. Je tam vysoká koncentrácia cudzincov, keďže ide o pomerne veľkú lekáreň v obchodnom centre, no a raz tam došiel jeden pán, pravdepodobne Arab a anglicky sa nám snažil vysvetliť, že má po holení podráždenú tvár a potom už len opakoval káva, káva... Sakra, čo si na to dával kávu? Prečo?! Napokon vysvitlo, že to nebola káva, ale Kawar krém. Dali sme mu ešte nejaký gél na holenie pre citlivú pleť a šla som si naštudovať niečo o značke Kawar.
Kozmetika Kawar je vyrobená v Jordánsku a obsahuje prírodné soli a minerály z Mŕtveho mora. Každý vie, že kúpanie v mori pomáha najmä psoriatikom a ekzematikom, obzvlášť najslanšie Mŕtve more, ale keď nepríde Mohamed k hore, príde hora k Mohamedovi- produkty Kawar pomáhajú problematickej pokožke vďaka bahnu, ktoré obsahuje veľké množstvo síry a horčíka, ale aj jód, draslík a bróm majú pozitívne účinky a to na nervový systém a reumu či artritídu. Pravidelné používanie týchto výrobkov sľubuje omladenie, vyživenie pokožky, omladenie, hydratáciu, zvýšený metabolizmus buniek, urýchlený prietok v lymfatických dráhach, odstránenie celulitídy...
Peeling na tvár, ktorý mi bol zaslaný, obsahuje zrnká piesku a soli z Mŕtveho mora. Tento peeling, hoci má veľké čiastočky (fakt tam ten piesok je), je zároveň veľmi jemný, keďže má krémový, až vyživujúci biely základ. Konečne nejaký peeling, ktorý je vhodný na ošetrenie nečistôt a mastnoty, ale nespôsobí vysušenie pleti ani následné šupinkovatenie. Pleť je po aplikácii hebká, vyživená, čistá.
Aplikuje sa aspoň raz týždenne, samozrejme najlepšie počas sprchy či kúpania sa, keď je pleť nahriata a póry otvorené.
Po niekoľkých týždňoch môžem povedať, že tá 150 ml tuba mi vydrží asi večnosť a za cenu plusmínus 4,68€ sa fakt oplatí. Peeling mi doposiaľ nespôsobil žiadne problémy, len samé pozitívne prejavy na pleti :) Preto som stihla kúpiť už aj čistú soľ do kúpeľa a určite to nie je posledná vec od Kawar.

Pleťový peeling mi na testovanie poskytol e-shop MAXCARE.sk za čo veľmi pekne ďakujem.

1 komentár:

  1. Ja mám od tejto značky zatiaľ len masku, ale s tou som nadmieru spokojná :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers