11. 3. 2014

I ♥ my hair






Idem doháňať resty! Včera došiel tretí balíček od DM Drogérie a ja som ešte nenapísala o tom druhom.
Takže, minulý mesiac mi v schránke pristál ťažký balík. Z newslettera som tušila, že príde niečo z vlasovej starostlivosti Oil Repair, ale netušila som, že mi bude zaslaný šampón aj vlasový olej. Tieto produkty, vrátane vlasového balzamu získali ocenenie Víťaz voľby spotrebiteľov 2013 a kúra / olejček je horúcim kandidátom na tohtoročného víťaza. Sú určené na suché, poškodené, lámavé vlasy a pokiaľ si dobre spomínam, aj balzam ma kedysi dávnejšie v obchode zaujal práve tým, že sľuboval aj zlepšenie pri dedične podmienenom vypadávaní vlasov! Keďže som teda balzam na vlasy používala pred niekoľkými mesiacmi, vedela som, že ide o skvelé produkty. A môžem s čistým svedomím vyhlásiť, že aj šampón a olejček mi sadli dokonale.
 Napriek tomu, že mám rýchlo mastiace sa vlasy a umývam si ich každý druhý deň a napriek tomu, že Oil repair skutočne obsahujú oleje, konkrétne arganový, vôbec sa mi vlasy nemastia rýchlejšie, ani nie sú spľasnuté. Práveže majú pekný objem, nádherný lesk a sú jemne uhladené. Ak by som to mala porovnať s YR na mastné vlasy, ktorý mi ich dosť vysušoval a aj tak neprekonal dva dni slušne vyzerajúcich vlasov, je jasné, že si vyberiem znova Oil repair. Aby som lepšie zhodnotila výsledky týchto dvoch výrobkov, rozhodla som sa po celý čas nepoužívať kondicionér a v podstate mi ho ani extra nebolo treba. Vlasy sa slušne rozčesali aj bez neho. Tiež pozorujem menej vypadaných vlasov, ale to teraz celkovo, keďže už nie som v takom strese, čiže si nie som istá, koho je to zásluhou :) Šampón má 250 ml a jeho cena jeskoro smiešna, len 1,69€.
Čo je skvelé na šampóne (aj balzame), je bez silikónov!

Olejček už bez silikónov nie je. Ale to je pochopiteľné, pretože na uhladenie vlasu je to priam potrebné. Jeho zloženie je mastné- nemastné. Skoro ako suchý olej. Je to olej, ale nezanecháva nepríjemne mastné vlasy. Má skvelé balenie s pumpičkou, pri jednom stlačení vyjde množstvo postačujúce asi na 2/3 dĺžky mojich vlasov. A vydrží neskutočne dlho, pretože je to len pár kvapiek, čiže 100 ml za 3,29€ je viac než skvelá cena za produkt, ktorý sa skoro nemíňa. Olejček mi krásne uhladí najmä končeky, bez zaťaženia, čím moje rozlietané "drôty" dostanú luxusnejší a upravený vzhľad s bohatým leskom.
 Olej má žltú farbu, zakalenie je spôsobené prítomnosťou olejov a na ruke mám vytlačené množstvo z jednej pumpičky.
 Vidíte ten lesk? :) A to uhladenie?
A viete, čo milujem na tejto dvojici najviac? Fajn, mám dilemu, či je to krásna vôňa, alebo fakt, že ako si v noci ľahnem spať, s takými vlasmi sa aj ráno zobudím- žiadne hniezda, žiadne nechcené vlnky, len vzdušné a krásne, poslušné vlasy.
Milujem svoje vlasy, a VY?

6 komentárov:

  1. Perfektné fotky! :D... inak aj mne ten šampón vyhovuje, vlastne všeobecne šampóny od Baley mám rada :-) Jediné, čo ma naň hnevá je tá tuba..

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja som ešte iné neskúšala, mala som len balzam z tejto rady a potom balzam s kofeínom, v takej ružovej tube, ten bol tiež perfektný- dával sa ku korienkom a mal posilniť vlasy, ale robil mi skôr super objem :)

      Odstrániť
  2. Ja som ich mala tiez. Normalne jak to tu vidim mam chut ten olej znovu pouzit. :) po pravde som ho kupila a moc som ho nepouzivala lebo ma 2kury od balei velmi sklamali. :( navyse som mala ostrihany bob a v niktorych castiach ho bol dost problem dat na konceky. Asi ho pouzijem teraz ked mam dlhsie vlasy. :) Ten tvoj clanok ma normalne nabudil. :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tak ty finální fotky jsou vážně bomba :-), vlasové přípravky od Baley jsem dlouhý čas s oblibou používala.
    Glamour and beauty

    OdpovedaťOdstrániť
  4. ja mám tento balzám a mala som aj šampón, potom som omylom kúpila ten s henou na prirodzene hnedé alebo farbené vlasy a páčilo sa mi, že im to dodá možno trochu farby, a teraz mám zase šampón s henou na tie hnedé vlasy a tento balzám a po umytí som si až večer uvedomila aké sú moje vlasy akoby hebké a naozaj som si všimla zmenu, olejček nemám a bála som sa presne toho, že moje rýchlo mastiace sa vlasy ešte viac zmastí, ale možno po ňom teraz siahnem

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers