2. 3. 2014

Extra ružová na druhú

Vždy, keď posielam objednávku z Oriflame, prihodím aj nejaké vzorky rúžov. Väčšinou je to taká oriflameácka klasika, krémová konzistencia, jemné farby. Ale rúže Powershine sú iné. Sú farebne výraznejšie, extra trblietavé, ale napriek tomu mi tie trblietky na perách nevadia, Powershine rúže sú totiž dokonale hydratačné.
Na základe jednej vzorky som dlho uvažovala nad kúpou plného balenia a niekedy v novembri som si tento maličký sen splnila, keď z ničoho nič tieto rúže spadli z bežnej akciovej ceny asi 3,90€ na polovicu.
Odtieň nesie názov Raspberry sorbet a hoci vyzerá tmavo, až bordovo, tak to je sýta ružová farba, ktorú rada využívam aj na deň. Trblietky, ktoré obsahuje, sú modrofialové, takže je to taký vyvážený pomer chladného (trblietky) a teplého odtieňa (základ).
Rúž má celkom malé, tenké tyčinkovité balenie, má niečo do 2 g, ale nanáša sa pohodlne.
S bleskom vyzerá rúž dosť červený, bez blesku má tmavú až fialovočervenú farbu... Ani jedna fotka nemá pravdu. Tá je samozrejme niekde uprostred.
Ozaj, aby som nezabudla- vonia úžasne ovocne.

Odtiene rúžu mi najvernejšie zachytil mobil, takže kvalita-nekvalita, musím to sem dať.
Ďalším prírastkom je Powershine, ale z edície SATIN. Sú to zas nevšedné rúže z ponuky Oriflame, majú trblietavé jadro, ktoré obklopuje púdrová farba. Pigmentácia je veľmi silná, napriek tomu ostávajú príjemne hodvábne. Sestra si vybrala odtieň Rose Glow, ale s jemnými ružami nemá nič spoločné. Je to veľmi sýta, takmer vínová farba, ktorá sa nezhoduje s tým farebným štvorčekom v katalógu, ktorý bol skôr staroružový. Vo farebnej škále bol len druhý v poradí a to sú farby usporiadané od najsvetlejšej po najtmavšiu, takže ak hľadáte tmavý rúž, smelo do toho.
Balenie je inak rovnaké, tyčinkovité, len povrch nie je zrkadlovo lesklý, ale matný sivý.
Presne tak, ako na ruke, vyzerá aj na perách.

Máte nejaké Powershine rúže?

2 komentáre:

  1. ano ano, hnedý so zlatavými trblietkami a milujem ho!!!! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ta první je na rtech teda nádherná!! Já mám teda raději matné odstíny, ale je to krása, na ostatních se mi to moc líbí.

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers