7. 3. 2014

3x plesové líčenie

 Prvý marcový deň sa niesol v znamení nádchy, veľkého upratovania a ... líčení na ples. Najprv to mali byť 3 osoby, potom 4, potom 4 v inom zložení a nakoniec prišli 3. Žeby mi to nejako vadilo, nemôžem povedať, nebola som celkom fit.
Prvú na paškál som si vzala jednu výraznú pani, ktorá na svoj vek vyzerala skvelo. Škoda len toho vytetovaného obočia. Bol to taký výrazný, nie svetlý zimný, chladný typ. Šaty mala mať fialové, takže podľa toho som ju líčila. Sama už ku mne dosť výrazne nalíčená prišla (mala čierne linky okolo celého oka), takže som vedela, že tým nič nepokazím, ak to bude trochu výraznejšie. Myslím, že ju to dosťomladilo oproti tomu, ako prišla nalíčená aj jej to krásne zdvihlo oči... ale...
Po tom, čo sa videla v zrkadle, nebola veľmi spokojná. Stále opakovala, že ona je zvyknutá na čierne linky. Tak som jej to ešte trochu poupravovala, dodala zopár trsov do vonkajšieho kútika- samotné linky som však aj tak vynechala, lebo pri tom tmavosivom tieni nanesenom v štýle linky a trsoch jednoducho nebola klasická linka potrebná.
Včera som videla fotky z plesu a hádajte čo- bola kompletne odmaľovaná a aj tak mala tie svoje nešťastné linky. Nuž čo...

Tretia dáma bola nenáročná osoba :) Sestra jej dve hodiny trpezlivo natáčala vlasy, na ktorých perfektne vynikol hustý blonďavý melír. Mne na jej líčenie zvýšilo asi 10 minút, takže šupšup niečo jemné k zlatým doplnkom. Rúž nanesený nemá, dala si ho až doma. Fotky mi bohužiaľ nevyšli, bolo nám dosť do smiechu, takže všade žmúri oči :)

Ako druhú som líčila pani, ktorá sa takmer nikdy nemaľuje, teda bežne určite nie, výnimočne len na niektoré udalosti. Mala síce čierno-červené šaty, ale priala si nenápadné líčenie, takže som zvolila neutrálne zemité odtiene. Hnedú som volila takú, ktorá má nádych do siva a nie do oranžova, aby to pri tých šatách a červených vlasoch nepôsobilo už príliš rušivo. Myslím, že výsledok bol podarený, oči sa jej pekne otvorili a už len samotná zjednotená pleť ju rozžiarila.

Máte negatívnu skúsenosť s líčením? Či už ste líčili vy, alebo ste sa nechali nalíčiť?

12 komentárov:

  1. No, co k tomu prvemu pripadu dodat :) Inak, ten uces, ktory ma slecna c.2, vidavam pri slavnostnych prilezitostiach casto a osobne sa mi to nepaci, taketo tuhe lokne posobia velmi umelo. Ja sama mam jednu velmi negativnu skusenost, ked ma licila profi kozmeticka/vizazistka, neviem, ci mala problemy so zrakom, ale zmalovala ma tak, ze mi bolo do placu... nehovoriac o tom, ze po jej "odbornom" odliceni som vyzerala ako angorak, takto by som nedrhla oci ani nepriatelovi.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja tiež nie som zaťažená na čačky mačky na hlave, ale tak.. zas zle nevyzerala :)
      ja nie som profi vizážistka, ale tú prvú pani som musela odličovať a mala príšerný nános riasenky, ktorá nešla dolu ničím, no aj tak som trpezlivo a jemne odličovala 10 minút, než by som ju mala zdrať.. to je snáď logické :-/

      Odstrániť
  2. Prva je nalicena krasne skoda ze si to odlicila :( na druhej sa mi pacia vlasky a tretia je jednoducho no zaroven pekna :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Tiež som veľmi dlho svoju maminu učila aby si prestala dávať linky lebo je to pridávalo strašne na veku a našťastie už to nerobí ale ťažko s niektorými, hold nedajú si povedať :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach to oboci.. Skoda, to liceni ji muselo hrozne sluset, k tem ocim jde skvele.. Bohuzel nektere starsi pani jsou na ty cerne oramovane oci zvykle no, fakt skoda.. Vlasy bomba, to musely nekoho bolet ruce:)))

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ty vlásky se mi líbí :)
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Nechápem tú prvú pani. Nalíčila si ju krásne, musím pochváliť :) Keď chcela len tie svoje linky, nemala sa chodiť dávať maľovať. Veď o tom to je, že vyskúšam aj niečo nové, čo poprípade neviem na svojej tvári vykúzliť sama. Niektorí ľudia ma neprestanú udivovať, akí sú úzkoprsí a len to svoje, ani milimeter zo zaužívaných konvencií.

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Škoda že prvá teta si to dala dole, lebo to bolo veľmi pekné a podľa mňa aj dosť výrazné.. ale ak sa necítila byť sama sebou, tak čo už s ňou. ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Súhlasím, veď podľa mňa to líčenie je tiež dosť výrazné, a navyše sa k očiam hodí. Neviem síce teda aké linky potom bežne nosí... Ale jej škoda, lebo to je naozaj pekné. A aj tretej pani to líčenie pekne vytvarovalo oči.

      Odstrániť
  8. veľmi pekné líčenia, to prvé... super, ja nechápem, čo sa jej na to nevidelo... Ja som sa dala nalíčiť na stužkovú, ale spokojná som nebola. Odvtedy sa líčim už roky vždy len sama, skúšam nové a nové líčenia, lebo ma to baví, experimentujem s trsmi, riasami, farbami. Ale líčiť niekoho iného, okrem rodinných príslušníkov, by som sa bála :)

    OdpovedaťOdstrániť
  9. no tak ja sa líčiť nechávam vždy, kedže sama to nedokážem :))) najhorší pokus bol ten, ked na náš prelom mi kamoška dala výrazné mačacie oči..... ach, teraz s odstupom 2 rokov, vidim aký to bol brutalny prešlap, k šatám absolútne nehodiaci sa..... ale vtedy som si myslela ...ooo aká som sexi :D

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Škoda, že si to dala dole, svedčalo jej to... Ja mám zas naopak skúsenosť takú, že niektoré baby prídu, že chcú fakt tmavé dymové líčenie. Ja sa opýtam, či také nosia, lebo že to môže byť predsa len nezvyk.. oni ma ubezpečia, že vážne chcú úplne výrazné až do čiernej.. tak ja také urobím a potom keď sa uvidia, tak povedia, že na takéto výrazné vôbec nie sú zvyknuté, že je to super ale necítia sa v tom dobre, tak či to môžem zjemniť... :D :D Takže toľko moje zážitky :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers