5. 2. 2014

Afrika

 Pol roka mi trvalo, kým som mohla nafotiť lícenku AFRICA od W7. Spomínala som ju isto, keďže som ju kupovala z krasotika.sk spolu s MUA Undressed a paletkou Leopard od Famous. MUA ostala mne, Africu a Leoparda som dala sestre k narodeninám (tematickosť čiste náhodná :))
Sestra ju okamžite zbalila na dovolenku, následne na internát a ani jedno, ani druhé som dllllllho nevidela a teda som nemohla ani urobiť fotky či napísať recenziu.
 Teraz je to tu! Hore fotka bez blesku - pre ukážku farieb, dole fotka s bleskom - pre ukážku shimmera.
 Na ruke mám až tri vrstvy, pre lepšiu predstavu o farbe, ktorá sa nachádza niekde medzi ružovou a oranžovohnedou. Každú chvíľu tam vidím iné farby. Tehlovoružová? Ružové drevo s červeňou? Ja vám ani poriadne neviem. Každopádne, shimmer nie je veľmi nápadný...
... a na tvári sa v slabšej vrstve javí viac do ružova, než na ruke a pôsobí prirodzene, ako líčka vyštípané mrazom alebo tak nejako.
Na tvári nemám makeup, len lícenku.

Priložený štetec je síce zvláštny, hranatý, plochý, ale v súrnych prípadoch šikovný. Je mäkkučký s veľkosťou presne takou, aby ste si na tvár naniesli akurátne široký "pás" farby.

Aké farby lícenky máte najradšej?

8 komentárov:

  1. Aj ja ju mám, najprv som jej nevedela prísť na chuť ale teraz patrí medzi moje obľúbené :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Už ji chci strašně dlouho vyzkoušet, tak snad se k tomu dokopu :D
    http://katerinazuzanakova.blogspot.cz/

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Kraaaasna je, mozno si kupim na leto - vtedy mam radsej taketo ruzovo-bronzovo-hnede farby, lebo teraz by to mojej belobe vyzeralo komicky. :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ja pouzivam vsakovake - hnede, ruzove, marhulove, bronzove, ale najradsej mam asi take do hneda s trblietkami :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Vzor lícenky je nádherný a takisto aj farba na líčkach :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ja to striedam, v neutrálnych ako sú bronzery si pripadám jemne nevýrazna (na to som prisla vtedy, keď som skúsila lícenku, hneď to dostalo šmrnc), tak zvyčajne prestriedavam s ružovou, či broskyňovou, podľa nálady:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers