11. 2. 2014

Malé radosti a veľká radosť

 Posledné dni som neprispievala tak často ako po novom roku, pretože fotky aj predpripravené články sa minuli a včera som mala štátnice, takže som sa venovala učeniu, logicky :)
A keďže to všetko dobre dopadlo, navštívila som Yves Rocher, pretože som chcela využiť končiacu zľavu - pri nákupe nad 1,99€ riasenka zdarma. Vzala som sprcháč s vôňou černíc a peeling na nohy s levanduľou. Navyše mi ešte uplatnili zľavu 40% na ten peeling (sprcháč mal "zelený bod", tj. zľavy sa nevzťahujú).

 Večer som ich okamžite vyskúšala a som veľmi spokojná. Vôňa gélu je nádherná a drží sa aj po osušení. Škoda len, že má šrubovací vrchnáčik a nie len malý otvor, ťažko sa reguluje množstvo. Má 400 ml. Peeling má nádhernú vôňu čerstvo usušenej levandule, zrniečka z maruľových jadier sú husté, príjemne drsné a nohy ostávajú ako vypemzované a k tomu voňavé a uvoľnené.
A dostávame sa k šampiňónovi včerajšieho nakupovania- magnetickej paletke Artdeco, po ktorej som dlho poškuľovala a po Lučiakovej recenzii som bola pevne rozhodnutá, že bude moja. Ale chcela som väčšiu paletu, takže som si vo Fann vybrala Qaudrat- paletu na 8 tieňov, alebo 5 tieňov + lícenku, alebo 6 tieňov a aplikátory, alebo 3 tiene + lícenka + aplikátory.. no proste dá sa s tým vyhrať a nakombinovať, čo treba. K dispozícii sú aj rozjasňovače a neviem čo ešte, ale to ma neláka.
 Paletka ma stála niečo cez 10€, tiene á 4,80€. Fajn, nie je to najmenej... ale minule, keď mi MUA - Undressed spadla z ruky a rozsypala som si polovicu najpoužívanejšieho tieňa, som prišla na to, že tie hotové palety sú síce krásne, farby tam k sebe skvelo ladia a neviem čo, no priznajme si, koľko tieňov z tých povedzme 12 používate? Ja 3-4. Dva najsvetlejšie metalické, jeden nenápadný matný telový a na vytieňovanie tmavý hnedý metalický. Zvyšné hnedé sú na moje oči dosť dooranžova, čo mi robí "sick-look", takže sú nevyužiteľné a zlaté či bronzové bežne nevyužívam, ale dajme tomu, že sa sem tam zídu na večer. Čo urobím s paletou až sa tie 4 využívané tiene minú? No pravdepodobne pôjde bokom a budem si musieť kúpiť zas niečo, kde budú svetlejšie tiene.
Totálne mrhanie, nie? A nielen tieňmi, ale aj plastom.
A to nerobí veľmi dobre ani prírode.
Keďže si do magnetickej paletky kupujete tiene samostatne a náhodou sa vám ten najviac využívaný minie, proste si ho kúpite znova, zvlášť. A to je vlastne napriek naoko vyššej cene omnoho ekonomickejšie (a ekologické). Nemyslíte?
 Artdeco je nemecká značka. Cenovo asi ako Bourjois a kvalitou... proste Nemecko...

 Paletka je "lakovaná", lesklá.
K paletke som vzala ešte 2 tiene, zvyšok si budem dopĺňať pri nejakej príležitosti, no nezabudla som ani doma oboznámiť so situáciou, a to že sa rada nechám prekvapiť napr. na narodeniny :)) Niekto si kupuje Pandora korálky, ja budem mať Artdeco tiene.
Viem, že tie vrchnáčiky treba dať dole pred uložením do palety, nechala som ich tam len kvôli fotke.
 S bleskom. 44-ka vyzerá bielo a 12-tka dosť hnedo, ale...
 ... bez blesku je 44-ka taká opaleskujúco zlatá, veľmi krásna farba, vhodná aj ako rozjasňovač. 12-tka je stále skreslená, ale je to veľmi pekný hnedo- taupe odtieň, kľudne vhodný aj na celé viečko na denné použitie. Oba sú kovovo lesklé.
 Už vo Fannku sa mi zapáčila ich "maslová" konzistencia. Ja radšej používam slovo hodvábna, lebo maslo mi pripomína skôr krémové tiene, no ale čo už. Farby na prstoch sú výrazné už po jemnom prejdení po tieniku. Slovom, úžas!
Rada v paletke privítam ešte matné a extratrblietavé tiene, mám zálusk na niečo v levanduľovo-sivej, zišiel by sa tiež matný tmavohnedý a pánečku, vlastne by ma potešilo čokoľvek :D

PS: držme palce na štátniciach mojej skupinkovej "kolegyni" Marry :)

12 komentárov:

  1. tak lahucko a bezstarostne si napisala "vcera som mala statnice" :D :D ako keby sa nic nedialo,ale kazdopadne gratulujem :) :) inak,o tejto paletke uvazujem,zatial som vyskusala len jeden ardeco tien,ale bola som s nim velmi spokojna.momentalne mam doma novu sleek paletku au naturel a uvazujem este nad stormom,tak uvidim ci storm alebo ardeco

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) zas tak bezstarostne som sa posledné dni netvárila, chodiaca precitlivená kopa nervov :D
      mňa zo sleeku láka len oh so special. vlastne všetky palety vyzerajú skvelo, ale ako píšem vyššie, napokon z nich nevyužijem skoro nič.

      Odstrániť
  2. v prvom rade gratulujem k uspechu! A paletka Artdeco je skvela volba, myslim si, ze si investovala vyborne a urcite nebude problem si vybrat dalsie farby, ponuka je siroka.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :)
      a práve pre tú širokú ponuku to bude ešte ťažšie si vybrať :D

      Odstrániť
  3. Gratuljem, si šikula! :)
    Pekná paletka, aj ten sprcháč vyzerá lákavo! Kebyže nemám doma 5 plných sprcháčov, už aj bežím do obchodu.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. sprcháče sú asi jediná vec, z ktorých doma nemám zásoby :)

      Odstrániť
  4. Gratulujem a teším sa z paletky s tebou. Čítala som totiž tvoj koment u Lučiaka, takže si si vybrala skutočne skvelú odmenu za tak veľký úspech!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ďakujem :) mám z nej veeeľkú radosť

      Odstrániť
  5. Gratulujem a musím uznať, že si sa odmenila jedničkovo! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Juuuj. Zahrala si mi na notu, ja poskulujem po MuA, ale uz maju na krasotike len undress2ku , tak neviem no :) pri mojom pouzivani tienov by mi vydrzali 100 rokov. Ale aj ta artdeco vyzera zaujimavo, mozno si nakombinujem cosi na denne bezne licenie.... A gratulujem kolegynka. Sme uzasne! :*

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. gratulujem ešte raz :)
      v rozhodovaní ti nepomôžem, ja osobne by som šla do sleeku- oh so special!, ak by som sa napokon nerozhodla pre artdeco :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers