20. 2. 2014

Alfa a omega

Názov článku asi nie je celkom jasný- ale ako inak v skratke povedať, čím začínam a končím každučký svoj deň?
Priznám sa vám, nikdy som nemala rada krémovanie čohokoľvek, telo som si natrela z času na čas, viacmenej kvôli vôni telového mlieka, tvár som si nenatierala, veď na čo, mám zmiešanú pleť, tá je dosť mastná aj bez krému, ruky som si nenatierala vôbec nikdy a oči? Ha- ha...
Chvalabohu som s blogovaním spoznala rôzne skvelé produkty, ale aj som sa naučila, že krémovať proste treba a asi vás neprekvapí, keď vám poviem, že sa odvtedy zlepšila kvalita mojej pleti o 200%.
Očný krém som začala vyhľadávať až v posledných mesiacoch, dosť ma štve, že sa na 20-tničky nemyslí a všetko začína od 30+, v lepšom prípade sa nájde zopár 25+ krémov, no žiadna sláva. Vrásky samozrejme ešte nemám, ale nikdy nie je skoro začať s prevenciou. Navyše mám problém s tmavými kruhmi pod očami (genetickými, nie z nevyspatia sa) a trošku suchšou pokožkou. Preto som si na Mikuláša obstarala tento lacný krémik z Avonu.
Má až 25 ml!!!  a stál ma asi 2,50€, čo je úplne nič. Nejak mu neverím, že by vrásky viditeľne vyhladil, keby som to ale potrebovala, siahnem po niečom s kyselinou hyalurónovou a rozhodne by ten krém stál viac, než toto tu.  To ale neznamená, že tento malý zázrak s echinaceou a bielym čajom nepomáha. Je to úplne perfektný krém. Krásne hydratuje, rýchlo sa vstrebáva, neštípe, nedráždi, okamžite po nanesení cítim také jemné vypnutie pokožky okolo očí, ihneď môžem nanášať makeup / korektor, nemá to žiaden vplyv na líčenie, nehrudkuje ani nežmolkuje, ani nezanecháva mastný film, čo je dosť podstatné, ak máte chcieť používať tento krém ráno aj večer.
Vôbec si bez neho neviem predstaviť deň. Je taký dobrý a taký nenápadný, že ma donútil urobiť si z krémovania očného okolia zvyk. Nevynechala som zatiaľ ani jedno ráno, ani jeden večer.

A čo vy, krémujete okolie očí? Poznáte dobrý krém aj pre 20+?

9 komentárov:

  1. alverde má očný krém so žltým vrchnáčikom a nie je na ňom uvedené, že je proti vráskam, ale že hydratuje pokožku. z toho som usúdila že je vhodný aj na mladú pleť a tak ho asi od 19 rokov pravidelne používam a som spoko :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja som ako prvý používala očný krém Solutions z Avonu na citlivé očné okolie (zelený), vekovo tiež nebol ohraničený. Teraz mám gél z radu Naturals s výťažkom z granátového jablka. Oba sú fajn, gél príjemne chladí, čo je veľké + pre moje oči ráno, keďže v poslednom čase mám zlý spánok :/

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ja mám aj jeden gél z oriflame, ale nepoužívam ho tak rada, ako tento krém. asi nenastal jeho čas :D

      Odstrániť
  3. Ja si starostlivosť o pleť bez očného krému neviem predstaviť. Tiež som vždy zúfalá keď vidím tie nápisy 30+, 40+ a podobne, ale mám skúsenosť, že pre čím vyšší vek sú, tým sú hutnejšie. Ja osobne mám také radšej ako nejaké gélové, a moje očné okolie asi tiež :) Bežne siahnem aj po niečom kde je napísané 30+, a nemám pocit, že by to bolo na moju pleť príliš :) Proste tie "čísla" absolútne neriešim, a vyberám si čo ma zaujme.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. presne :) občas ma zaujme krém pre 40+ / 50+ len preto, že sľubuje nejaké rozžiarenie alebo obsahuje riadnu dávku antioxidantov alebo čo ja viem čo. potom nechápem to vekové ohraničenie a radšej si to nekúpim, lebo sa bojím, že keď si teraz pleť zvykne, tak potom už na skutočné vrásky nič nezaberie :D

      Odstrániť
    2. No tak ja si nemyslím, že s už hotovými vráskami niečo ako krém nejak výrazne pohne :D Hlavné je im predchádzať, ako si aj sama písala, a práve preto kašlem na nejaké ohraničenia :) Hydratovaná a vyživená pleť je predsa základ :)

      Odstrániť
  4. Ja som si svoj prvý krém na oči kúpila pred dvomi týždňami...:) Je od Ziaji a tiež za pár šupiek.. Ale je naozaj pravda, že očné okolie je treba krémovať, rozdiel vidieť už po pár použitiach...

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no rozhodne vyzerá zaujímavo a za tú cenu iný podobných kvalít nezoženieš:)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers