6. 1. 2014

Voňavé novinky

Pamätáte si, ako som žobronila o tipy na vône pre moju mamku na Vianoce? Ja som jej nakoniec žiadnu nekúpila, pretože na Mikuláša jej ocko daroval Choppard Happy spirit. Skutočne veselú sviežu vôňu s krásnym srdiečkovým flakónikom. Vaše tipy ale isto využijem neskôr v marci, keď bude mať narodeniny, pretože pri jej spotrebe sa ten 30 ml flakón minie najneskôr v apríli.

Na Vianoce či pred Vianocami som sa ale ja sama obdarovala rovno 2 vôňami a následne som napísala Ježiškovi, aby mi doniesol ešte jednu, takže mám pre vás naraz 3 recenzie. Ono je to aj tak náročné písať o vôňach, jediným účinným prostriedkom je naklusať do parfumérky, všetko ovoňať a následne kúpiť.

Začnem prvou a to Lanvin- Me. Ja milujem Lanviny, sú také univerzálne, nežné, ani nie pre staršie ženy, ale zas nie pre teenagerky, proste pre mňa. Nespôsobujú bolesť hlavy, ale ani nevyprchajú okamžite po nanesení. Po trojici Jeanne- Eclat d'Arpege - Marry me! som sa rozhodla pre už nie tak horúcu novinku Me.
V parfumérii som ju nemala možnosť ovoňať, lebo bola za sklom a pred Vianocami som už ovoňala toľko vôní, že som jednoducho už nemala odvahu pýtať si od predavačiek ďalšiu. Tak som sa spoliehala pri objednávke naslepo aspoň na recenzie. Na parfums.sk boli samé chvály... Beda mi, že spolieham na slová Slovače nenáročnej. Úprimne, koľko percent slovenských žien si dá záležať na výbere vône, na jej kvalite? My sme tu tak trochu, poviem to neslušne, sto rokov za opicami, lebo viac ľudí som videla vyberať darčeky pri celebritných "vodičkách" v drogérii, než spomedzi slušných vôní v parfumérke. Že som ja nedala na nie veľmi pozitívne recenzie, o ktorých som čítala na fragrantica.com.
Takže k veci. Ako je jasné, recenzia nebude až tak pozitívna. Pozor! Vôňa nie je vyslovene zlá. Nesmrdí mi. Len je obyčajná. Neoslovila ma, ako to urobili jej 3 predchodkyne. Svojou jednoduchosťou ma rozčuľuje. Pripomína mi jednozložkové vône z katalógu FM- je libo jahôdku, melónik, nebo raději čučoriedku? Hoci má Me v zložení:
Hlava- mandarínka, čučoriedka
Srdce- sladké drievko, tuberóza, ruža
Základ- santalové drevo,
v prvom momente, čo som na seba túto sladotu nastriekala, do nosa mi udrel sladkohorký aníz... áno, dobre čítate. Potom som však prišla na to, že to je len taká podobnosť so sladkým drievkom, ktoré sa následne rozvoňalo. Voňať ako pelendrek, teda nič moc. Po cca 5 minútach vyprchá sladké drievko a ostane čistá hojne pocukrená, kandizovaná čučoriedka. Koniec.
Toľko k vôni.
Deň po Vianociach sa na parfums.sk objavila aj prvá negatívna recenzia. Som rada, že mi táto vôňa nespôsobuje nauzeu, ako to popisuje pani v recenzii.
Ozaj, ešte jedno negatívum by sa našlo- najmenšie, 30ml balenie je bez retiazky, ktorá by sa mala tiahnuť od hrdla flakónu ku kvázi prívesku nalepenému na fľaštičke. Bez tej retiazky je to čudné a ten opustený kamienok tam vyzerá otrasne.
Viackrát si túto vôňu nekúpim, ale kým je zima, tak ju vypotrebujem. V lete by som spôsobila nauzeu ak nie sebe, tak okoloidúcim...

Máte túto vôňu, poznáte ju? Aký je váš názor na túto vôňu / vône Lanvin všeobecne? Máte svojho favorita?

18 komentárov:

  1. Tak mne lanvin nesedi vobec... Ani tolko prechvalene Marry me, z neho som mala nauzeu ja a posobila na mna moc obucajne.......ale 100 ludi, 100 chuti, 100 voni :) ... Ja som uz par vela rokov verna len Gucci- rush... A este sa nenasla vona,ktora by mi ju prevonala :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ty si iná žena :) mne nesedí veľa vôní. teotericky sa mi páčia, prakticky sú nenositeľné

      Odstrániť
  2. Pre mňa sú Lanvinky nudné ničím originálne vodičky, ktorými síce nikto nič nepokazí, ale ani nikoho neočarí. Keď už investovať 30€ za voňavku, sú menej známe, originálne edP, len sa netreba uspokojiť pri prvom ňuchaní a ísť pootravovať predavačky kľudne aj viackrát, veď od toho sú tam ;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. obyčajné, neobyčajné... ja som citlivý človek, kadejaká tá originalita mi bije do nosa a bolí ma z toho hlava :D viem, že dieru do sveta s lanvinom neurobím, ale prosto mi sedí

      Odstrániť
  3. Great post and an equally great review. You have a lovely blog here. Would you like to follow each other on GFC? Please let me know on my blog so I can follow back. Thank you.
    xox
    Lenya
    FashionDreams&Lifestyle

    OdpovedaťOdstrániť
  4. V poslednej dobe sa mi zdá, že je strašne "in" kritizovať všetky Lanviny :D :D :D Nemyslím tým túto tvoju recenziu, ale akonáhle sa niekde objaví Lanvin, tam sú komentáre "fuj, je to obyčajná vôňa" alebo "je to ako hocičo iné z drogérie". Poznám len 2 typy vôní: páči sa mi, alebo nie. Značku neriešim, exkluzivitu taktiež nie. Musí ma zaujať a to je asi tak všetko. Toto Me nepoznám, ale zdá sa mi, že máme dosť podobný vkus, čo sa parfumov týka, teda podľa toho, čo sa tu doteraz ohľadom vôní objavilo :)
    Či je už obyčajná alebo nie, mne proste Eclat d´Arpege a Jeanne sedia zo všetkých parfumov, čo som mala doteraz, najviac. Originalita sem, či tam, mne sa páčia. Hotovo :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ó ďakujem :) aj mne to tak pripadá, rovnako je in kydať na yves rocher a narýchlo si na nič iné už nespomeniem. a súhlasím aj s tvojim výberom dvoch naj! dokonca aj priateľovi sa najviac páčia (vyberal mi ich on :D). občas ma prekvapia aj lacné vône, alebo neznáme značky a inokedy ten smrad nezachráni ani exkluzívne meno. to je proste tak so všetkým

      Odstrániť
  5. Ak sa ti paci, nie je co riesit :) Moj osobny nazor je, ze parfumova produkcia Lanvinu prestala byt zaujimava niekedy koncom 90 rokov, potom presli ako mnohe ine znacky na cistu komerciu bez ambicie vytvorit nieco osobite.
    Inak ich modu mam velmi rada, na fotky z prehladok sa dobre pozera, hlavne na spolocenske saty.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tak to už hej! ich šaty sú ženské, romantické a hlavne- nositeľné.
      chcela by som raz dospieť do takého štádia, že mojou najmilovanejšou vôňou od lanvinu bude Arpége.

      Odstrániť
  6. Mne väčšina vôní od Lanvin doteraz celkom sedela, ale táto ma nikdy nejak extra nezaujala...

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Poviem ti, že pred sviatkami som sa aj ja obzerala po novej vôni, a z popisu som si myslela, že táto "novinka" mi bude voňať, pretože väčšina Lanviniek mi vonia. Ale keď som si ju išla ovoňať, tak ma nehorázne sklamala. Vôbec sa mi nepáčila. A po čase keď sa rozvinula, tak mi na mne voňala ešte horšie. Na Lanvine, všeobecne, sa mi práveže páči tá jednoduchosť, a čistota, ale výdrž by mohla byť väčšia.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím s poslednou vetou. na mne chvalabohu nesmrdí, priateľ na nej nevidí nič zlé, ale obaja sme si vedomí, že boli aj lepšie :)

      Odstrániť
    2. No ono to nie je že smrad, ale skôr sa mne rozvinula do veľmi korenistej vône, čomu veľmi nerozumiem prečo. A takto ťažké korenisté vône mi veľmi nevoňajú. Ak by sa na mne rozvinula tak ako na papieriku, tak by na zimu bola fajn, ale ja nie som papierik ;)

      Odstrániť
  8. K recenziám na parfums.sk, veľmi ich už nepovažujem za dôveryhodné-zverejňujú len nimi schválené príspevky. Pred vyše dvoma týždňami som im zaslala negatívnu recenziu, bez jediného neslušného slovka a dodnes ju nezverejnili. Zato sa pri dotyčnom kritizovanom parféme objavujú staršie recenzie, no ich dátumi pridania sa akosi obnovujú...

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. to som si ešte nevšimla. mne zatiaľ schválili všetky, hoc aj že sa mi vôňa nepáčila a dokonca som sa stretla s komentármi typu že to smrdí ako wc dezinfekčný prostriedok a aj omnoho neslušnejšie

      Odstrániť
    2. Tie pozmenené dátumy som si všimla, až keď som kontrolovala, či príspevok uverejnia. Nezobrazuje sa tam však ani po 2 týždňoch. A možno im len krivdím, tiež mohli mať dovolenku cez sviatky...

      Odstrániť
    3. môže to byť všelijako :) konšpiračné teórie vymýšľať ale nebudem, len hovorím svoju skúsenosť.

      Odstrániť
  9. Mam dva lanvin parfemy marry me a darpege. Mne osobne sadol ten druhy nie je ani marry me zly ale sama by som si ho nekupila

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers