10. 1. 2014

Voňať ako pohár šampanského

Katalógové vône. Samostatná kapitola. Občas ma niečo zaujme, ale nie natoľko, aby som si kúpila plné balenie. Vystačím si s jednou vzorkou, ktorú si príležitostne natriem na krk a len sa ubezpečím, že to nie je Tá vôňa, ktorú by som nutne musela mať v plnom balení, ale na pár výnimočných okamihov stačí.

Okolo Mikuláša bolo v KE klasické stretko Oriflame, predstavenie noviniek, ochutnávka musli/proteínových tyčiniek (ovocná mňaaaaaam) a blablabla. Kto chodí, vie. Ja mám vo zvyku vopred objednávať vzorky z každej novej vône, aby som potom vedela záujemcom dať ovoňať tú reálnu vôňu, nie navoňanú stranu v katalógu, ktorá je často na míle vzdialená od skutočnosti. K vôni VIP Night ale vzorka k dispozícii nebola a voňavá strana bola strašne slabá a oničom. Na stretku som si teda vyžiadala vôňu a oni mi doniesli celý flakón. Čo vám poviem. Zamilovala som sa. 
 Čakala som podľa popisu luxusná (grrr, neznášam toto slovo pri každom produkte!), červený koberec a podobne, že to bude vôňa silná alebo drevitá. Ani jedno, ani druhé. Za svet by som nepovedala, že v nej budem cítiť šampanské až tak. Ešte aj tie bublinky akoby tam boli! Pošteklia noštek a dodávajú vôni trošku štipľavej sviežosti, aby santalové drevo, vanilka a pačuli neurobili z tejto originálnej voňavky sladkú klasiku.
O flakóne nebudem veľa hovoriť. Vrchnák je smiešne veľký, mohli ho trošku inak vyriešiť a ani by som nepovedala, že je to Oriflame. Inak sa jedná o Eau de Parfum a má zvyčajných 50ml.
Rozhodne sa nejedná o "nočnú" vôňu, je parádne nositeľná aj na deň. Alebo skôr predurčená na deň. Na to, že v katalógu to bola nuda, veľmi ma VIP night prekvapila. A najlepšie na záver- vďaka tomu, že som robila objednávku z predošlého katalógu, mala som možnosť ju získať nie za 13,90, ale za nejakých 7€.

2 komentáre:

  1. Achjo, moci ho tak cítit:)) Mě se náhodou ta lahvička celkem líbí:))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mne vône z Oriflame veľmi nevoňajú, ale túto pri najbližšej príležitosti určite ovoniam :)

    dawnielicious.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers