19. 1. 2014

Ultrakrátke recenzie

Nie všetky produkty si zaslúžia samostatný post. Či už ma tak sklamali, alebo sú jednoducho jednoduché :)
 Prvým takýmto produktom je pleťové mlieko od Teny. Dobre čítate, Tena má okrem vložiek na inkontinenciu aj kozmetiku a nielen na ošetrenie pokožky inkontinentných pacientov, ale aj pre tých ostatných. Čo k nemu povedať? Neštípe, je jemném, šetrné, po ňom sa už ani nemusím krémovať. Používam ho aj na záver odličovania a nemám voči nemu žiadne výhrady. V ich sortimente nájdete aj šampóny, sprchové gély, telové a pleťové oleje a veľa iného. Za relatívne nízke ceny. Kozmetika Tena je vyrobená vo Švédsku.
 Druhým produktom je olej na zničené vlasy od Yves Rocher. Obsahuje jojobový a makadamiový olej, je bez silikónov, parabénov a farbív. Veľmi sa mi páči jeho vôňa, ale výnimočný efekt samozrejme nepozorujem. Nie je to jeho vina, jednoducho žiaden olej vám nezaručí, že z času na čas budete musieť ísť ku kaderníčke, aby ste si dali odstrihnúť rozštiepené či zlomené končeky. Napriek tomu ho rada používam nielen na konce, ale aj na celé vlasy ako výživnú "masku".
 V lete som nedala dopustiť na gaštanový gél s mentolom od spoločnosti Virde. Bohužiaľ, som jednou z tých nešťastných, ktorí majú v génoch kŕčové žily a po celodennom státí v lekárni (fakt ideálna práca pre takýchto ľudí) mi tento jemne chladivý gél pomohol s jemným opuchom a časom som spozorovala, že už ma ani tie nohy toľko nebolia. Gél nemá intenzívnu mentolovú vôňu, vonia celkom pekne. Escín a rutín z pagaštanu konského sú zázraky z prírody. Spevňujú steny žíl, podporujú cirkuláciu. A nie je to masážou, práve naopak- pri kŕčových žilách sa masírovaniu žíl vyhnite, gél len natrite a nechajte pôsobiť.


 Od vychváleného Physiogelu mám telové mlieko A.I., teda anti-irritante. Physiogel sa pýši tým, že do produktov nepridáva emulgátory, parabény, parfumy, konzervačné látky a farbivá. Je teda veľmi vhodný pre každého, kto má extrémne citlivú pokožku. Ja ho milujem, lebo ma po holení nôh neirituje, neštípe, ako iné, parfumované mlieka. Má redšiu konzistenciu, ľahko sa rozotiera, rýchlo sa vstrebáva, ale je veľmi výživné.

 Trbliče, trbliče. Neodolala som pieskovým lakom v odtieňoch Princess a Mistero grey. Trochu ma sklamal Essence Space queen, lebo som po nalakovaní zistila, že je celkom priehľadný s peknými trblietkami, no ja som sa tešila na jemnú "zdravo ružovú" farbu.



 Sklamanie roka. Chcela som výživnú masku na vlasy, s Planet spa mám dobré skúsenosti, tak prečo neskúsiť masku s olivovým olejom? Lepšie by som spravila, keby som si lacný olivák dávala rovno na vlasy, lebo toto nemá žiaden účinok, okrem toho, že vlasy sa dobre rozčesávajú. Ako s takmer každým kondicionérom. Túto masku už používam dosť dlho, aj si ju nechávam pôsobiť rôzne dlho, od 2-20 minút a nikdy sa efekt nedostavil. Navyše má zvláštnu vôňu, na ktorú som si musela dlho zvykať. A ešte obsahuje silikóny.

Spomenula som, že som si farbila vlasy. Po Garnier Olia ešte raz, cca pred mesiacom. Ako mi totižto vlasy odrastali, mala som otrasné hnedé odrasty a vlasy pomerne medené. Náhodou som v 101 drogérii narazila na akciu na Sublime mousse od loreal (3,99€ a akcia ešte stále trvá, akurát že odtiene sú preriedené- to akože tieto farby končia? neviete niekto?). Aplikácia je straaašne jednoduchá, zmiešate dokopy čo treba, uzavriete nádobku, nasadíte rukavice a len si pustíte trošku peny do rúk a masírujete. A zas trošku na ruky a zas masírujete. Táto farba mi vyšla len tak tak na celé vlasy, ale ja si dlhšiu dobu neuvedomujem, že mám vlasy takmer pod prsia a nie po plecia ako kedysi... 
 Vybrala som si odtieň 530 oslnivý zlatý gaštan.


No, výsledok. Výsledok bol krásny, oslnivo lesklý, farba nádherná. Ale prešli 2-3 týždne a ja som tam, kde som bola. Zas mi vidno hnedé odrasty a moje vlasy sú zas akosi medené. Síce menej, ale sú. Ak sa na nich pozerám zhora, vyzerajú hnedé. Ak ich nakloním na svetlo/ slnko, sú medené. Pri korienkoch to vidieť stále, že sú oranžovejšie. Neviem, či je to tou Oliou, ktorá sa "prebíja" na povrch, alebo sa mám zmieriť s tým, že moje vlasy obsahujú veľa medeného pigmentu.
Takže farba, ktorú som chcela vychváliť do nebies si takúto chválu nezaslúži pre jej rýchle vymytie.

Máte skúsenosti s niektorou z týchto vecí?

4 komentáre:

  1. Ten gastanovy gel vyzera velmi dobre, krcove zily sice nemam, no vecne ma bolia nohy (od vysokych podpatkov ) a obcas aj mierne opuchnu takze mozno by to pomohlo :D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Sublime Mousse je vyborna farba (z hladiska setrnosti k vlasom a farebneho efektu), ale strasne rychlo sa vymyva, Casting vydrzi o nieco dlhsie.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. súhlasím, bola som nadšená, no bohužiaľ krátko

      Odstrániť
  3. O gaštanovom géle som nikdy nepočula, ale vyzerá zaujímavo :) Kika

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers