26. 1. 2014

STOP a ŠTART

Nie som taká bohatá, aby som kupovala lacné veci...
Týmto pravidlom by som sa rada riadila nielen v roku 2014, ale navždy. Neprotirečím si, oblečenie si kľudne kúpim aj lacné :D Ale moja pleť si zaslúži kvalitu.

Kvalita rozhodne nemusí byť drahá. Skvelým príkladom je v posledných dňoch ospevovaná hyalurónová rada firmy Balea- Balea Beauty Effect.

Nebudem nakupovať novinky v hŕŕŕŕ štýle- počkám si na recenzie.

Sorry Essence, máš zopár dobrých vecí a tvoje limitky vyzerajú vždy lákavo, ale už som z teba vyrástla. Keď už, tak dám prednosť tvojej staršej sestre Catrice.

Rozhodne sa hneď nevrhnem na Urban Decay Naked paletky (možno raz, ale zatiaľ mi je ľúto 50tich €), popozerám sa po prístupnejších Artdeco či Sleek.

Nepotrebnú kozmetiku venujem svojim blízkym. Je skvelé občas dostať niečo zadarmo, ale nestíham vypotrebovávať všetky krémy a pod.

Prestanem v blogerskom štýle nakupovať všetko a vo veľkom množstve. 8 riaseniek naraz v priebehu 2-3 mesiacov?

V súvislosti s predošlým bodom- čert vezmi recenzie, budem sa vracať k overeným produktom.

Pleti doprajem luxus. Nebudem zabúdať na peelingy a masky a začnem s hľadaním ideálneho séra.


Zaobstarám si pokladničku- v prípade, že odolám obrovskému kozmetickému lákadlu, "ušetrené" peniaze vhodím do pokladničky... Časom sa tam isto nazbiera zaujímavá sumička.
+ keď sa mi podarí rozbehnúť líčenie vo väčšom štýle, symbolická sumička za moje služby poputuje takisto do pokladničky (CHICHI, za včerajšok mám prvý zárobok za vizáž... čokolády od susedy sa nerátajú :D)

A čerešnička- v súvislosti s predošlým bodom- pokladničkové úspory miniem na skutočnú lahôdku, napr. limitky Clarins, Dior, Guerlain, pleťovku od Lancome, Mary Kay, alebo si zostavím Artdeco paletu.

9 komentárov:

  1. Drzim palce :) Myslim, ze k niecomu podobnemu v konecnom dosledku dospeje kazda z nas (teda kazda, ktora nie je uplne sialena a nechce skoncit pod mostom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Nie sme taki bohati,aby sme kupovali lacne veci-to mi mama vtlka do hlavy snad od narodenia a myslim,ze nieco som si z toho predsa len zobrala

    OdpovedaťOdstrániť
  3. No ja mám pocit, že kým neskončím školu, takéto predsavzatia sú pre mňa pasé - ani keby som si nekupovala nič z lacnejšiej kozmetiky, 40-50 či dokonca viac € na kozmetiku mesačne totiž nemám. Toto pravidlo na mňa asi nie je aplikovateľné, nikdy si totiž nekupujem lacné veci len preto, že sú lacné - v drvivej väčšine mi aj vyhovujú, práve to mi totiž príde ako ozajstné umenie, vedieť si zostaviť svoj "beauty kit" z finančne dostupných vecí.
    Nikavero

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ako som napísala, nechcem sa vrhnúť na to najdrahšie, to len v prípade, že rozbijem prasiatko raz za rok pred vianocami :D
      tiež viem, že aj medzi lacnou kozmetikou sa nájdu dobré veci, tiež je to v niektorom bode spomenuté, ale chcem ísť priamo za vecami, ktoré sú odskúšané, dobré. t.j. žiadne essence riasenky v počte 3 kusy, ktoré vyschnú do 2 mesiacov, keď môžem mať 1 lepšiu napr od pupy, ktorá vydržala enormne dlho (asi 10 mesiacov!) a má krajší efekt...

      Odstrániť
  4. Ja mám teraz stopku už pekne dlho a zatiaľ sa mi nestalo, že by mi niečo chýbalo. A to som si už tak 4 mesiace nekúpila skoro nič oproti mojím predošlým nákupom.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tiež to u mňa trvá dlhšie, ale teraz som to spísala, aby som to mala čierne na hnedom :) neodpustila som si jeden rúž a makeup (ten sa mi aj tak minul), z ktorých som ale mala vzorku a bola som s nimi veľmi spokojná

      Odstrániť
  5. Ja to robim presne takto :D Nekupujem co nepotrebujem, ale veci ktore potrebujem, resp rada pouzivam, by som chcela mat kvalitne, aj za cenu ze toho nebudem mat vela. Ja by som chcela takto v tomto roku zainvestovat do nejakej lepsej pletovej kozmetiky (ked dominam to co mam) - rozmyslam nad Lancome a nad japonskymi znackami :D
    Btw 8 riaseniek? To niekto vazne takto funguje? Ja mam jednu na tristvrte roka :D
    Drzim palce a tesim sa na to co nam tu ukazes :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. rátam riasenky, ktoré skupuje aj moja sestra :D potom s nimi nemáme čo robiť a posúvame ich mamke, ktorá si na to nejako nepotrpí... Ale odolaj baleniu 2 riaseniek za cenu 1....

      btw, práve ty a lučiak ste ma inšpirovali :) lučiak svojim high-end projektom a ty svojou nádhernou zbierkou rúžov!

      Odstrániť
    2. No prave takymto zlavam etc sa strasne snazim odolavat, aj ked je to velmi tazke :D Ale taka ta mentalna (ci ozajstna) pokladnicka aku spominas naozaj funguje a je to dobra motivacia :D
      luciakov high end projekt tiez sledujem a jjjjj je to velmi dobry napad! :D a jeej dakujem a tesi ma ze som takto pomohla inspirovat :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers