18. 1. 2014

Silná dvojka

Tak to vyzerá, že Ježiško chodí na môj blog a pri výbere darčekov sa necháva inšpirovať mojim wish-listom. Síce mi nedoniesol presne Klorane radu s ovseným mliekom, ale ani s výberom šampóna s mandľovým mliekom a balzamom s magnóliou nešliapol vedľa.
 Šampón Klorane s mandľovým mliekom je určený na jemný a padnuté, v mojej reči proste spľasnuté vlasy. Má im dodať objem a vlasy posilniť vďaka proteínom, aminokyselinám a lipopeptidom. No a keď sú už vlasy posilnené a zdravšie, tak tým pádom sú aj silnejšie a lesklejšie. Výrobca ďalej uvádza, že šampón má neutralizovať elektrizujúci efekt. Na zimu ako stvorený!
 Môj názor na tento šampón je taký, že vlasy umýva šetrne, nezamotávajú sa, elektrizovanie ustúpilo (a to mám zimnú bundu, pri ktorej vlasy elektrizovali ako šialené). Lesku mám poslednou dobou v podstate dosť. Nič prehnané, vlasy nevyzerajú sucho, takže neviem posúdiť, či je to starostlivosťou o vlasy alebo posledným farbením (o tom neskôr). Vôňa je jemná, taká "prírodná", žiadna presladená syntetická mandľa. Objem samozrejme nie je ohromujúci, ale vlasy určite nie sú spľasnuté. A čo je najlepšie, ani na druhý deň, čo býva u mňa kritické.
 
 V zložení nenájdete silikóny, za to poteší hydrolyzovaný kolagén a extrakt z mandľových semienok a extrakt z plodov.
 Druhým produktom značky Klorane je kondicionér s výťažkami z magnólie na lesk vlasov a na lepšie rozčesávanie vlasov. Tento kondicionér som si úplne zamilovala!
 Už po prvom použití boli vlasy neskutočne lesklé, hladké, vyživené, hebké, výborne sa upravovali ale pritom neboli spľasnuté, ale zdravo nadýchané, jedna báseň. Síce ma zarazilo, že to páchne ako ocot, keď som očakávala magnóliovú vôňu, no a potvrdilo sa mi to, keďže v zložení je ocot hneď na druhom mieste, ale garantujem vám, že po opláchnutí žiaden ocot nie je cítiť. Skutočne pomáha aj s rozčesávaním vlasov... Viem, že pri kondicionéri je to taká "vau" informácia, veď ktorý kondicionér by to nerobil, že? Ale mám skúsenosti aj s horšími vecami a mala som už aj česť skúsiť taký kondicionér, ktorého aj keď som si naliala na hlavu polovicu fľaštičky, tak sa vlasy kvalitne zamotali.
 Tento kondicionér odporúčam používať hlavne vtedy, keď si budete vlasy fénovať. Ako som povedala, vlasy sú poddajnejšie, neelektrizujú, ostávajú na mieste, ľahšie sa upravujú a fénovaním dosiahnu nenormálny lesk. A tento lesk si udržia aj po tom, čo si vlasy "ošúchate" v noci o vankúš. Je skvelé nezobudiť sa s hniezdom na hlave, ale ako herečka vo filme :) A odpustím mu aj ten dimetikón v zložení.
Používate Klorane? Ktorý je váš obľúbený produkt?

5 komentárov:

  1. Vôbec túto kozmetiku nepoznám, musím to napraviť :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Pred nejakým časom som používala radu s chinínom (proti padaniu vlasov) a bola som spokojná. Mne vtedy veľmi pomohol.. Vraj majú aj celkom dobrý suchý šampón, ale vyskúšaný ho nemám.:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chinínový som mala aj ja a tiež mi veľmi pomohol :)

      Odstrániť
  3. Pre mna uplne neznama znacka tak dakujem za info;)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. a ja som si myslela, že to už všetci poznajú :)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers