31. 1. 2014

Rýchly tip na hebké vlasy

 Vy, čo ma sledujete na FB, si možno spomínate, ako som sa pred Vianocami zamilovala do jedného šampónu. Že sa to dá, dokonca po prvom použití, som si nikdy nemyslela. Ale Fitoval na poškodené vlasy ma presvedčil o opaku.
 Viem, že jedna pacientka si kupovala výhradne tento šampón. A že to bolo často! Šampón má totiž jednu chybičku krásy- má len 100 ml. A cena sa pohybuje od 2,60€ do cca 3,20€. Budiš, v drogérii by si síce za to človek kúpil aspoň 200ml šampón, ale na druhej strane to stále nie je nič enormné.

Na internete som videla aj 200 ml balenie, za nejaké 4€.
 Fitoval vyrába slovinská firma Krka (Septolete, Dermabion...) a v ponuke majú aj šampón proti vypadávaniu vlasov, proti lupinám...
 Tajomstvo šampónu spočíva v obsahu lecitínu a pšeničných proteínov. Okrem toho obsahuje výťažky zo žihľavy, šalvie a pantenol. Už po prvom použití boli moje vlasy na nespoznanie. Neuveriteľne z nich bolo cítiť, ako sú vyživené. Neviem to popísať. Po zosušovacom šampóne Yves Rocher s citrónom je toto ako raj. Napriek výžive sa mi vlasová pokožka nadmerne nemastí. Po prvom použití som mala vlasy vzdušné, objemné, časom to síce vymizlo, ale vlasy stále ostávajú rovnako hebké, zdravo vyzerajúce a ... vyživené... ako inak. Skvelé je, že po ňom nemusím použiť kondicionér (aspoň vidím, že efekt je zásluha šampónu a ničoho iného), vlasy sa dobre rozčesávajú.
Za mesiac a pol som minula celé balenie s tým, že som ho striedala hlavne s Yves Rocher a pomenej s Klorane. Ak by som ho mala používať zakaždým, tak určite za cca 40 dní miniem 2 balenia. Ale ja ho vlastne ani nechcem používať zakaždým, potom by som si neužila ten efekt a možno by si vlasy príliš zvykli. Pre mňa je to najlepší šampón ever. A môže sa skryť aj Klorane.

Poznáte Fitoval?

7 komentárov:

  1. fiha dakujem za tip, tip na dobry sampon sa vzdy hodi a o tomto som este nikdy nepocula!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Mala so z tej znacky aktivator, ci co to bolo :D.. A,nic moc..., ale skusim aj sampon, ked sa ti tak zapacil :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Dalsia pre mna uplne neznama znacka no ten na vypadavanie vlasov a lupiny by mohol byt nieco pre mna, mam teraz vsak take zasoby ze to chcem najskor vsetko pominat

    OdpovedaťOdstrániť
  4. O tom jsem nikdy neslyšela, ale teda výsledky zní lákavě :)

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers