20. 1. 2014

Príspevok s č. 400

Pri tomto jubilejnom príspevku som sa rozhodla, že sem dám taký miš maš toho, čo sa na blog nedostalo, resp. ani nemalo dostať.
Ták. Na prelome augusta a septembra som sa nutne potrebovala podstrihnúť. Skúsila som služby jednej novej kaderníčky... Nič moc, už nikdy nebudem experimentovať s kaderníčkami. Na to, že mám vlasy rovno podstrihnuté, žiadne postupky, nič zložité, som si doma musela jednu stranu vlasov dostrihnúť, lebo bolo jasne viditeľné, že je oproti druhej strane dlhšia. Druhú chybu som zas urobila ja sama, keď som namiesto "ofinu začať strihať pod očami" povedala "ofinu začať strihať pod obočím". A kým som si to uvedomila, mala som na hlave blbú krátku ofinu...
Pri pózovaní mi robí spoločnosť Alex. Ako by som mohla fotiť outfity? Pravdepodobne by bol na každom zábere. Je to malá pijavica :)
Tak kefky Curaprox z limitky Copacabana sa snáď ani nedostali do predaja, lebo si ich všetci v lekárni rozchytali skôr, než sa na ne stihla nalepiť cenovka :) Kúpila som si aj druhú, čiernu, ktorá ale nemá tmavé zelené a modré štetiny, len žlté, červené a svetlé zelené, takže vôbec nepôsobí smutne. Už piaty rok si neviem predstaviť inú kefku, než ultra soft 5460.
Keď som uvidela túto fotku z 20.9. 2013, dosť som sa zadivila, lebo podľa toho, čo tu vidím, mi vychádza, že mi za 4 mesiace narástli vlasy asi o 8 cm! Veď to snáď ani nie je možné. Nerastú náhodou vlasy rýchlosťou 1cm / mesiac? Bolo mi divné, že na mňa spolužiačky pozerajú, aké už mám dlhé vlasy, čo ma nevideli od septembra... Teraz chápem, že je to fakt. Ale aj tak stále nerozumiem, ako je to možné.
Toto je tak trošku zavádzajúce. Stimulen od NaturVita láka zákazníčky na zväčšenie a spevnenie poprsia. Ale pri listovaní "Moje zdravie" som si všimla reklamu na Stimulen a zistila som, že ponúka výhody hormonálnej antikoncepcie samozrejme bez antikoncepčeného účinku a je úplne prírodný. Takže mám vďaka nemu lepšiu pleť, menej mastnú, nevnímam obdobie pred menštruáciou- teda som menej nervózna, nevyhadzujú sa mi tie boľavé vyrážky, menštruácia chodí po prvýkrát v živote načas, na 28. deň presne a popravde, aj prsia sa mi zväčšili o 2 cm. Pôvodne som ním chcela dosiahnuť potlačenie menštruačných bolestí, čo sa zatiaľ nestalo. Stačia 2 tablety denne, v balení je ich 60 a stojí okolo 4,50€. Paráda!
(Ak poznáte Biosil na vlasy a nechty, tak je to tá istá firma.)
Za účinok ďakujem rastlinkám: Serenoa repens - palma Saw palmetto (btw, obsiahnutá aj v Prostenale pre mužov), Damiana - tá má účinky na frigiditu, impotenciu, neplodnosť, pomáha pri menopauze (ozaj, to som nespomenula, že Stimulen je vhodný aj pre ženy v období klimaktéria, menopauzy) a i., Dioscorea villosa - Smldinec chlpatý, takisto vhodný aj na potlačenie symptómov klimaktéria ako návaly tepla, zmeny nálad... (mimochodom, nepripomína vám to prejavy PMS? :D )
Čajíček. Vianočný. Od Valdemara grešíka, s pomarančovým oplodím a krásnymi celými kvetmi rumančeka rímskeho a voňavými klinčekmi (hřebíček :)).
A na záver, takto sa učím-e :)
PS:
Aké články by ste tu najradšej videli? Vo väčšom množstve, alebo dokonca, máte návrh na nejakú novú rubriku?

7 komentárov:

  1. Ten Stimulen ma zaujal. Kaslat na vacsie prsia, ale uz zo dva roky mam skutocne otravne kazdo mesacne PMS, takze ak by zafungoval, bola by som len rada.
    Curaproxky pouzivam dlho aj ja, fakt asi najlepsia kefka! Len prosim ta, ak to nie je zamer a ironia, oprav to "poriadila" - tento preklad z cestiny v slovencine fakt nefunguje :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. páni, máš pravdu :D niekedy by som po sebe mala články aj prečítať :)

      Odstrániť
  2. O tom Stimulene si ešte niečo prečítam, celkom ma zaujal, len dúfam, že nepôsobí aj na celkové zväčšenie hmotnosti :D S curaprox súhlasím a tá tvoja je dokonalá <3 A čajík vyzerá super!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. chvalabohu na hmotnosť nie :) o stimulene si určite prečítaj, aj fóra a osobné skúsenosti iných žien

      Odstrániť
  3. Jeej skoda ze som tu limitku nevidela hned by som si kupila! Krasna kefka! A tabletky klobuk dole za odvahu ja by som sa do nich bala ist, ale nastastie nic z toho nepotrebujem tak som rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. lol, a ja som o stimullene nikdy ani nepocula... hanba mi... :D

    OdpovedaťOdstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers