23. 1. 2014

Plesový špeciál 4

Sranda musí byť. Po dllllhom roku som si znova listovala v knihe Scotta Barnesa- Krásna tvár. Vzala som do ruky paletu korektorov a začala som tvoriť krásnu tvár, hehe :) Ja viem, že to tak na nasledujúcej fotke nevyzerá a pravdupovediac, som si ani ja nevedela predstaviť, čo z toho vznikne. V prvej časti plesového špeciálu som ukazovala, čo s podkladom spraví bronzer a rozjasňovač. V tejto štvrtej časti ale ukážem, že to ide aj inak. Že si môžete vytvoriť nejednoliaty, nemaskoidný podklad aj bez bronzera a rozjasňovača, jednoducho- rôznymi odtieňmi makeupu (alebo tak ako ja, korektormi). 
 Svetlý makeup dávame do stredu čela, stredu nosa, stredu brady, nad hornú peru. Tmavý makeup pod lícne kosti, na strany nosa, na spodok sánky, na špičku nosa a na čelo okolo línie vlasov. Žltý makeup dávame pod oči.
Potom si vezmeme štetec/ hubku / čokoľvek iné zaujímavé čo máte doma na makeup, kvapneme trošičku nášho normálneho makeupu a všetko pekne rozotrieme, nech nevidieť prechody.
 V štýle vytvárania tieňov pokračujeme aj pri líčení. Svetlý tieň nanesieme na pohyblivé viečko a pod obočie. Tmavý tieň použijeme ako jemnú dolnú linku a na hornom viečku ho ťaháme naopak, ako zvyčajne- sústredíme ho do vnútorného kútika a ťaháme smerom von. Tmavý tieň aplikujeme na nadočnicový oblúk. Hnedou ceruzkou môžeme urobiť hornú linku.
Tiene sú z paletky MUA- Undressed.
 Riasy vytočíme, aplikujeme riasenku, zvýrazníme obočie.
 Použijeme jemnú ružovú matnú lícenku a rúž vklepeme do pier, nanesieme lesk na pery.
Škoda, že na fotke nie je vidieť, ako skutočne pekne plasticky tvár napokon vyzerala. Nemusíte sa báť, že budete mať šmuhy na tvári, výsledok je prirodzený ale krajší :)

Poznáte techniku Scotta Barnesa? Čo na to hovoríte?

Btw, pri dosiahnutí 100 fanúšikov na FB vyhlásim súťaž! Tak lajkujte :)

8 komentárov:

  1. he, ta prva fotka je desiva :) Jasne, techniku poznam, v podstate modelovanie vyuzivam denne, ale nie prave v tejto verzii. Inak, dobre ukazky toho, co dokaze modelovanie ma napriklad Carli z The Fashion Bybel, niektore licenia su pre mna uz extrem, priznam sa nechcelo by sa mi s tym tolko babrat, ale efekt na fotkach je potom uzasny.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ja kukám že "plesový špeciál" a fľakatá tvár?! A po otvorení celého článku mi to došlo, hehe :D

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. tutorial na falošné pigmentové škvrny :P

      Odstrániť
  3. nejako sa neviem stotožniť s tým tmavým tieňom, ktorý si naniesla až ku koreňu nosa. Inak je to super :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. fotky sú úmyselne farebne upravené tak, aby vynikli tiene. v skutočnosti tie oči boli svetlejšie, v konečnom dôsledku to vyzeralo ako tieň od obočia alebo čo :D

      Odstrániť
  4. Já modelování tváře moc neuznávám. Človek v tom pak prostě vypadá úplně jinak než doopravdy... Ačkoli tyna poslední fotkce vypadáš jako ty:-) Jednou mi na Schole pragensis dělala studentka kosmetiky právě tento modeling (ačkoli jsem se o něj neprosila)a udělala mi ho špatně - byl hrozně vidět. Na bradě, na tvářích... Snad si toho ten den nikdo nevšiml:-)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. snaha sa síce cení, ale... :D
      modelovanie tváre na extrémne účely ako zmenu tvaru nosa alebo neviem čo neuznávam ani ja. ja to využívam len ako podklad, normálny makeup, ktorý ale nepôsobí jednoliato, jednofarebne ako maska (aj keď na poslednej fotke jemné tiene nevidieť, takže tak či tak to pôsobí len ako maska :D)

      Odstrániť

♥ Ďakujem za Vaše komentáre ♥

GFC followers